» اجتماعی » آیین اختتامیه مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام»
اجتماعی

آیین اختتامیه مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام»

۲۲ مرداد ۹۵ 0۰19

[ad_1]

به گزارش باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، فرهنگسرای انقلاب اسلامی آیین اختتامیه نخستین دور مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» را همزمان با میلاد حضرت ثامن‌الحجج و تنها ۱۰۰ روز مانده به اربعین حسینی در تالار ایوان شمس برگزار می‌کند.

در این آیین که شنبه( ۲۳ مردادماه) با اجرای علی ضیا و با حضور خادمان حرم رضوی و اهالی فرهنگ و هنر همچون حمیدرضا برقعی، شاعر، هادی مقدم دوست، کارگردان، امید مهدی نژاد، شاعر نویسنده و طنز پرداز، محمدرضا شفیعی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، وحید چاووش مستندساز، مجید خسرو انجم کاریکاتوریست و مرتضی درخشان فعال فضای مجازی به همراه جمعی از شرکت‌کنندگان در پیاده روی اربعین برگزار می‌شود و برگزیدگان معرفی و تقدیر می‌شود.

پیش از این شرکت‌کنندگان با ارسال عکس‌های خود در قالب پویش «عشاق الحسین (ع)» عکس‌های سلفی خود با زائران اربعین و میزبانان عراقی را برای شرکت در این مسابقه ارسال کرده بودند و فرهنگسرای انقلاب اسلامی عکس‌های دریافت شده را در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام عشاق الحسین (ع) نمایش داد.

در این مراسم حمیدرضا برقعی، شاعر آیینی به شعرخوانی می‌پردازد و گروه سرود « نسیم قدر» به اجرای آثاری در مدح و میلاد حضرت رضا (ع)، اربعین و مدافعان حرم می‌پردازد.

در بخش دیگری از این مراسم خادمان رضوی همراه با پرچم مقدس آستان قدس و حرم امام رضا (ع) در این آیین حضور خواهند داشت و سوغاتی متبرک امام رضا (ع) را به دست میهمانان می‌رسانند.

میهمانان این برنامه با چای عراقی و به سبک پیاده روی اربعین حسینی پذیرایی می‌شوند.

رونمایی از هدیه ویژه شرکت‌کنندگان در مسابقه عکس سلفی من و دوست اربعینی‌ام به آستان مقدس حضرت اباعبدالله و نماینده سفارت عراق بخش دیگری از این برنامه خواهد بود.

در پایان با قرائت بیانیه هیئت داوران، از برگزیدگان بخش مردمی و برگزیدگان داوری این مسابقه تقدیر خواهد شد. در حاشیه این برنامه می‌توانید گوشه‌ای از تصاویر این پویش را در قالب نمایشگاه عکس ببینید.

آثار این مسابقه در شبکه اجتماعی ایسنتاگرام و در صفحه imam.hussain.lovers به نمایش در آمد. این صفحه هم‌اکنون بیش از ۵۷ هزار عضو دارد.

تالار ایوان شمس در ابتدای بزرگراه کردستان واقع شده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید