» صفحه اصلی » کارنیو: رفتار نیمکت‌نشینان ایران خشونت‌آمیز بود/ به‌نظر من گل قوچان‌نژاد آفساید بود
صفحه اصلی

کارنیو: رفتار نیمکت‌نشینان ایران خشونت‌آمیز بود/ به‌نظر من گل قوچان‌نژاد آفساید بود

۱۱ شهریور ۹۵ 0۰5

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، خوزه دانیل کارنیو پس از شکست ۲ بر صفر قطر مقابل ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: در ابتدا باید این برد را به تیم ملی ایران تبریک بگویم. به بازیکنانم نیز تبریک می‌گویم که سعی و تلاش کردند. به‌خاطر باخت خود متاسف هستیم و سعی خواهیم کرد که در آینده جبران کنیم.

وی افزود: هر دو تیم از قبل یکدیگر را آنالیز کرده و فضا را برای هم بسته بودند. تیم ایران سعی در استفاده از توپ‌های بلند داشت و می‌خواست از این راه به گل برسد که در کنترل این تاکتیک موفق بودیم. در کل بازی سختی بود و دو تیم تلاش زیادی کردند. ما در اواخر بازی اشتباه کردیم و ایران از این اشتباه استفاده کرد و در نهایت آن نتیجه رقم خورد.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در خصوص وقت‌کشی بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: این موضوع را قبول ندارم. ما تلاشی برای کشتن وقت نداشتیم. من که چنین چیزی ندیدم.

کارنیو درباره اتفاقات ناخوشایند اواخر بازی و اینکه به‌نظر می‌رسید گل اول ایران (گل رضا قوچان‌نژاد) در موقعیت آفساید به‌ثمر رسیده است، گفت: بازی سخت و نفسگیر بود. در مورد آفساید بودن گل ایران باید بگویم از جایی که من بودم، آفساید به‌نظر می‌رسید، اما باید قبول کرد که دروازه‌بان تیم ما اشتباه کرد. حتماً داور جاگیری خوبی داشته و تصمیم خوبی گرفته است.

وی در خصوص اینکه پس از گل ایران، بازیکنان قطر بازی را با خشونت ادامه دادند، گفت: فکر می‌کنم بازی در مجموع عادی بود و دو تیم برای پیروزی تلاش می‌کردند. شاید رفتار بازیکنان ما خشونت‌آمیز به‌نظر می‌رسید، اما نیمکت ایران هم مشابه همین رفتار را داشت.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید