» اجتماعی » منتظری: ذهنیتها را نسبت به هنر اصلاح کردیم
اجتماعی

منتظری: ذهنیتها را نسبت به هنر اصلاح کردیم

۱۶ شهریور ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، غلامرضا منتظری، رئیس بسیج هنرمندان به همراه امیر نصیربیگی، مدیر انجمن‌ها و کانونهای ادبی و هنری، صدیقه علی‌محمدی، مدیر خواهران بسیج هنرمندان، کوروش زارعی، دبیر جشنواره تئاتر بسیج، محمود ردایی، روابط عمومی سازمان صبح امروز با حضور در باشگاه خبرنگاران تسنیم به تبیین وضعیت سازمان و فعالیتهای هنری و فرهنگی آن پرداختند.

غلامرضا منتظری در این دیدار آموزش و کادرسازی و حضور نیروهای متدین را مطلوب سازمان متبوع خود دانست و دلیل شکل‌گیری این نهاد را برآورده نشدن خواسته‌های رهبری در حوزه فرهنگ اعلام کرد.

وی نگاه بسیج هنرمندان را مسئله‌محور عنوان کرد و از مسائلی چون ولنگاری فرهنگی، عدالت‌محوری و مردمی شدن هنر به عنوان مسائل هدف نام برد و تأکید کرد در سازمان تلاش می‌شود به این مسائل پاسخ داده شود. 

رئیس بسیج هنرمندان درباره گستره این نهاد گفت سازمان دارای بیش از ۱۰۰هزار نیرو و شامل ۳۰۰ انجمن و ۴۰۰ کانون در سراسر کشور است. طبق گفته وی این نهاد دانشکده هنر انقلاب راه‌اندازی کرده و در هر استان یک سازمان برپا کرده است.

وی اصلاح ذهنیتها نسبت به هنر و هنرمند، برپایی برنامه‌های شادمانه در حوزه ازدواج، جشن تولد، دهه فجر، فرهنگ انتظار و اعلام فراخوان آنها را بخشی از فعالیتهای ده ساله سازمان بسیج هنرمندان دانست و تصریح کرد:«جشنواره برای جشنواره خطاست، جشنواره پلی شده است به سمت معنویت.

وی همچنین از تشکیل انجمن هنرمندان مسلمان جهان و برپایی اولین نشست این اتحادیه خبر داد و گفت می‌خواهیم آغازگر این حرکت باشیم.

مشروح صحبتهای مسئولان بسیج هنرمندان متعاقباً منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید