» اجتماعی » تجلیل از چهره‌های موفق هنری در دومین جشنواره «رمز موفقیت»
اجتماعی

تجلیل از چهره‌های موفق هنری در دومین جشنواره «رمز موفقیت»

۲۳ شهریور ۹۵ 1۰8

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، یلدا اسفندیاری تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «رمز موفقیت» در نشست خبری این جشنواره که صبح امروز برگزار شده بود، گفت: در این برنامه با مصاحبه با افراد موفق در شاخه های مختلف هنری، اقتصادی، فرهنگی و کارآفرینی گفتگو و دلایل موفقیت آنها بیان می‌شود. قصد ما این است که در این برنامه دلایل موفقیت این افراد به جامعه و بویژه نسل جوان معرفی شود.

وی با بیان اینکه پس از پخش سری اول برنامه «رمز موفقیت» که از شبکه شما در ۶۴ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای پخش شد، افزود: هدف این برنامه برقراری ارتباط بین نسل جوان و نسل باتجربه گذشته است و جشنواره ای را برگزار می‌کنیم که در آن از بزرگان این عرصه تجلیل می‌شود.

اسفندیاری اضافه کرد: ویژگی این برنامه بیان صادقانه و دقیق افراد و شخصیت‌های فرهنگی و اجتماعی از رویدادهای زندگی خود است که افرادی را برای حضور در این برنامه انتخاب کردیم تا نسل جوان و باانگیزه بتوانند به رمز موفقیت آنها پی ببرند. در هر برنامه «رمز موفقیت» میزگردی با حضور پنج تن از این افراد تشکیل می شود و این برنامه در هر قسمت با مصاحبه با یک فرد موفق همراه است.

تهیه‌کننده «رمز موفقیت» درادامه درباره معیارهای انتخاب افراد موفق برای این برنامه گفت: شورای سیاستگذاری و اتاق فکر برنامه «رمز موفقیت» بر اساس مولفه‌های تاثیرگذاری، خدمت افراد به مردم و کشور، جایگاه اجتماعی و اقتصاد و فرهنگ و هنر ایران افراد را انتخاب کرده است.

اسفندیاری افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده پیش تولید و تولید سری دوم برنامه «رمز موفقیت» از ابتدای مهر ماه آغاز می‌شود و احتمالا این برنامه از اوایل زمستان برای پخش از شبکه جام‌جم آماه می‌شود.

وی یادآور شد: در تولید برنامه «رمز موفقیت» از ۲۶۰ نفر از بزرگان و چهره‌های مطرح در عرصه هنر، فرهنگ، اقتصاد و کارآفرینی در برنامه دعوت شده و از ۲۰ نفر از آنها در جشنواره ای قدردانی می شود.

تهیه‌کننده «رمز موفقیت» تصریح کرد: در بخش هنر این جشنواره بزرگانی از جمله تهمینه میلانی، محمد صالح علا و میکائیل شهرستانی تجلیل می‌شود و در بخش کارآفرینی نیز افرادی چون محمد عطاردیان چهره مطرح عرصه ساختمان سازی، علی رضایی صاحب شرکت کشت و تولید گیاهان دارویی و مرجان آقاجان زاده هوشیار کارآفرین برتر در زمینه های مختلف و افراد دیگر در جشنواره «رمز موفقیت» تقدیر و تجلیلی می‌شود.

اسفندیاری گفت: دومین جشنواره «رمز موفقیت» روز جمعه ۲۶ شهریور ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در مرکز همایش های صدا وسیما با حضور چهره های مطرح عرصه فرهنگ و هنر و کارآفرینی برگزار می‌شود.

در ادامه برنامه علی بهزاد دبیر جشنواره «رمز موفقیت» گفت: این جشنواره با هدف الگوسازی افراد موفق ایرانی‌ برای جوانان و نسل امروزی برگزار می‌شود. باور این جشنواره بزرگ جلوه دادن افراد بزرگی است که در این عرصه به موفقیت و پیروزی رسیدند و قرار است که جشنواره رمز و راز این پیروزی را بزرگتر کند و جلوی راه جوانان قرار دهد.

انتهای پیام/

 

 

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید