» صفحه اصلی » تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به لیگ دسته اول صعود می‌کند
صفحه اصلی

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به لیگ دسته اول صعود می‌کند

۸ مهر ۹۵ 1۰6

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد احمدزاده عصر امروز در پایان بازی ۲ تیم شاهین شهرداری بوشهر و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب رقابت‌های جام‌حذفی کشور با بیان اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر بازی بسیار موفقی در مقابل ذوب‌آهن اصفهان انجام داد اظهار داشت: بازیکنان تیم شاهین شهرداری بوشهر بازی موفق و جالبی در مقابل تیم حریف به نمایش گذاشتند که به این بازیکنان تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر در مقابل تیم حریف خوب درخشید، افزود: تیم ذوب‌آهن اصفهان مدعی قهرمانی جام حذفی کشور است که تیم شاهین شهرداری بوشهر توانست با بازی زیبا و جالب موفقیت خوبی از خود به نمایش بگذارد.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با قدردانی از تماشاگران خونگرم بوشهری تصریح کرد: این تیم با داشتن چنین تماشاگرانی و با وجود بازیکنان توانمند و خوش‌استیل می‌تواند در مقابل تیم‌های پر قدرت به موفقیت‌های دلخواه دست یابد.

احمدزاده با بیان اینکه تیم شاهین شهرداری بوشهر هم‌اکنون در باشگاه‌های دسته دوم حضور دارد افزود: هدف ما صعود به لیگ دسته اول است که با توجه به توانمندی که در این بازیکنان مشاهده می‌شود این آرزو دور از انتظار نیست.

وی تأکید کرد: حمایت مسئولان در حل مشکلات تیم شاهین می‌تواند این تیم را به اهداف مورد نظر نزدیک کند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید