» صفحه اصلی » شهریاری: امیدوارم باشگاه‌ها اولویت بندی برای موفقیت تیم ملی را درک کنند
صفحه اصلی

شهریاری: امیدوارم باشگاه‌ها اولویت بندی برای موفقیت تیم ملی را درک کنند

۱۶ مهر ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پریا شهریاری، رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشور که جهت اهدای جام قهرمانی تیم پارس جنوبی در بوشهر حاضر شده بود، گفت: خوشبختانه با برگزاری پنج بازی در نهایت لیگ امسال بدون کمترین حاشیه به پایان رسید. بدون شک همه تلاش فدراسیون و دپارتمان فوتبال ساحلی برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر با نظم خاص و طبق برنامه از پیش تعیین‌شده بود، چراکه این مسابقات برای نخستین بار به‌صورت رفت و برگشت برگزار شد.

وی ادامه داد: همان‌طور که پیش از این اطلاع‌رسانی شده بود، روز گذشته برای اهدای جام تیم قهرمان به همراه آقایان کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون، حسن کامرانی‌فر، رئیس دپارتمان داوری و کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی به بوشهر آمدیم که باشگاه پارس جنوبی باتوجه به ایام ماه محرم و عزاداری سالار شهیدان شرایط خوبی را برای مراسم در اهدای جام قهرمانی لیگ برتر تدارک دیده بود.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشور خاطرنشان کرد: البته با برگزاری هفته پایانی تکلیف تیم‌های دوم و سوم لیگ هم مشخص شد که جا دارد به تیم ملوان بندرانزلی که به مقام نایب قهرمانی و تیم مقاومت گلساپوش یزد که به مقام سوم لیگ را کسب کردند، از طرف فدراسیون و دپارتمان فوتبال ساحلی تبریک عرض کنم.

شهریاری افزود: همچنین به تیم پارس جنوبی که قهرمانی‌اش پیش از این مسجل شده بود هم بار دیگر تبریک می‌گویم و برای این سه و دیگر تیم‌های حاضر در لیگ آرزوی موفقیت‌های بیشتر در رشد و توسعه بیش از پیش فوتبال ساحلی کشور را دارم.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشور تأکید کرد: امسال مسابقات کشوری در سطح بالا و پرتعداد در رده‌های مختلف آقایان و همینطور در بخش بانوان را برگزار کردیم که بدون همکاری خوب مدیران باشگاه‌ها، سرپرستان، مربیان، بازیکنان، نمایندگان، ناظران، داوران و همکارانم در دپارتمان فوتبال ساحلی به این مهم دست پیدا نمی‌کردیم. جا دارد از زحمات تک تک این افراد تشکر و قدردانی کنم. امیدوارم باشگاه‌ها نیز اولویت بندی‌های دپارتمان فوتبال ساحلی را که همه آنها در راستای موفقیت تیم ملی کشورمان است، درک کرده باشند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید