» صفحه اصلی » طاهری: خودم نمی‌خواهم مدیرعامل شوم
صفحه اصلی

طاهری: خودم نمی‌خواهم مدیرعامل شوم

۱۷ مهر ۹۵ 0۰6

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر طاهری در جمع خبرنگاران در مورد بحث بازنشستگی گفت: شأن خبرگزاری‌ها این نیست که دنبال هر خبری در هر جایی باشند. اگر این ماجرا پیش آمده، بپرسید چرا آن خبرنگار یا رسانه نوشته که بازنشسته هستم. بنده راست و حسینی و هفت قدم سمت قبله می‌روم که بازنشسته نیستم، اما خودم نمی‌خواهم مدیرعامل شوم. من دنبال واژه نیستم و آمده‌ام این مسئله را ثابت کنم که هر کسی خدمت کند، لذت‌بخش است. لذتی بالاتر از این نیست که هواداران من روی لبشان خنده بیاید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه باید خبرنگاران اطلاعات خود را بالا ببرند، گفت: اختیاراتی که دارم را از هیئت مدیره گرفته‌ام. اگر می‌خواهید بدانید فرق سرپرست و مدیرعامل چیست باید بروید و بررسی کنید.

وی در مورد مسائل مالی و مشکلاتی که برای باشگاه پرسپولیس به وجود آمده است، گفت: اول باید بگویم هیچ بایدی نبود که ما قبل از دربی به بازیکنان پول بدهیم. اصلاً این‌طور نبوده است. شرایطی را باید طی می‌کردیم و ارتباطی را که با شریک تجاری داریم بررسی می‌کردیم. همیشه بخش‌های حقوقی و کاری وارد می‌شوند. ما دائم جلسه داریم. هماهنگی با بخش‌های مختلف زمان‌بر است. سال قبل هم دو سه ما زمان برد تا طرح‌های‌مان اجرایی شود.

ادامه دارد …

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید