» صفحه اصلی » محرومیت‌زدایی از برنامه‌های اساسی گروه‌های جهادی بسیج است
صفحه اصلی

محرومیت‌زدایی از برنامه‌های اساسی گروه‌های جهادی بسیج است

۵ آذر ۹۵ 1۰15

[ad_1]

حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی ‌در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج شجره طیبه است و بعد از ۳۷ سال شاهد هستیم که این درخت تنومند در سرتاسر جهان اسلام به نوعی پرتو‌ افکن تبدیل شده و امت‌های اسلام و مردم سراسر جهان از فیوضات و برکات این شجره بهره‌مند هستند.

وی گفت: امروز فریاد و ندای آزادی خواهی و ظلم ستیزی حضرت امام خمینی(ره) از زبان بسیجیان در سرتاسر جهان به گوش می‌رسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان تصریح کرد: امسال شاهد حرکت عظیم ده‌ها میلیونی بسیجیان جهان در اربعین حسینی بودیم و ان شاء الله شاهد خواهیم بود که ظلم و ستم از جهان اسلام نابود شود و امیدوار هستیم که حرکت جهانی بسیج بقایای صهیونیسم جهانی آمریکای جنایتکار را به نوعی از بین ببرد.

وی گفت: ان شاء الله شاهد پیروزی اسلام بر کفر جهانی و برافراشته شدن پرچم مقدس اسلام بر فراز قله‌های سرتاسر جهان باشیم.

باباشاهی با اشاره به نقش ارزشمند بسیج در محرومیت‌زدایی افزود: هر زمینه رشد و حرکت به جلو از اهداف بسیج است و امسال و حتی سال‌های قبل محرومیت‌زدایی از برنامه‌های اساسی گروه‌های جهادی بسیج در کردستان بوده و می‌باشد.

وی اظهار کرد: گاهی اوقات مواردی بوده است که حتی پای مسئولی هم به آنجا نرسیده بود اما حرکت بسیجی به نوعی در جهت محرومیت‌زدایی و بدون اتکا به بودجه‌های دولتی در زمینه‌های مختلف بهداشت، درمان، سازندگی و ابعاد دیگر در حال انجام و مشغول کار هستند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید