» صفحه اصلی » ۲۳۰ میلیون تومان برای خرید تانکر آبرسانی ضد جلبک در خراسان جنوبی هزینه شد
صفحه اصلی

۲۳۰ میلیون تومان برای خرید تانکر آبرسانی ضد جلبک در خراسان جنوبی هزینه شد

۹ بهمن ۹۵ 0۰5

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رضا سلم‌آبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به راه‌اندازی صندوق امداد ولایت خراسان جنوبی اظهار داشت: در این صندوق تسهیلاتی با کارمزد ۳ درصد به مددجویان اعطا می‌شود.

وی افزود: در شهریور ماه امسال ۲ هزار  و ۳۰۰ نفر در نوبت اخذ تسهیلات این صندوق بودند که در این راستا این میزان در یک ماه گذشته به صفر رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی بیان کرد: در دو هفته گذشته مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان برای دریافت تسهیلات تشکیل پرونده شده است که امید است این تسهیلات نیز تا پایان دهه فجر به متقاضیان پرداخت شود.

سلم‌آبادی با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر بیش از ۶۱۰ میلیون تومان تجهیزات شامل چراغ گرم‌کن به روستاهای محروم استان اعطا می‌شود تصریح کرد: این تجهیزات در روستاهای دارای ضریب محرومیت ۹ درصد توزیع می‌شود.

وی هزینه شدن ۲۳۰ میلیون تومان اعتبار در راستای خرید تانکر آبرسانی ضد جلبک برای روستاهای محروم را از دیگر اقدامات عنوان کرد و اظهار داشت: تاکنون ۶۰ درصد از منابع صندوق ولایت در زمینه تولید اشتغال توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی یادآور شد: در حال حاضر ۳ میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی در صندوق موجود است و امید است تا پایان امسال به متقاضیان پرداخت شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید