» مطالب گذشته » ‌احتمال لغو پروازهای فرودگاه آبادان به دلیل کاهش دید/ پروازهای امروز به نجف و بغداد انجام می‌شود
مطالب گذشته

‌احتمال لغو پروازهای فرودگاه آبادان به دلیل کاهش دید/ پروازهای امروز به نجف و بغداد انجام می‌شود

۹ آبان ۹۶ 0۰5

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روز گذشته به دلیل وقوع پدیده گرد و خاک شدید در شهرهای نجف و بغداد و نبود دید کافی در فرودگاه‌‌های این دو شهر، پروازهای نجف و بغداد یا با تأخیر انجام شد و یا لغو شد.

پیگیری امروز خبرنگار فارس از اطلاعات پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) حاکی از آن است که پروازهای امروز به نجف و بغداد در حال انجام است.

طبق گفته متصدی اطلاعات پرواز فرودگاه امام خمینی (ره)، ممکن است به دلیل لغو و یا تأخیر پروازهای عتبات در روز گذشته، تعدادی از پروازهای عتبات امروز با تأخیر انجام شود که ضروری است مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه، با شماره ۰۹۶۳۳۰ و شرکت هواپیمایی خود تماس بگیرند‌ و از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.

‌همچنین طبق اعلام شرکت فرودگاه‌‌ها و ناوبری هوایی ایران، امروز به دلیل افزایش گرد و غبار در آبادان و کاهش دید افقی در فرودگاه این شهر به ۴۰۰ متر، احتمال لغو پروازهای این فرودگاه ‌وجود دارد.

‌مسافران به مقاصد شهر‌‌های غرب و جنوب غرب کشور هم قبل از عزیمت به فرودگاه، با اطلاعات پرواز و همچنین شرکت‌های هواپیمایی و مسافران مهرآباد با شماره ۱۹۹‌ تماس بگیرند و از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید