» اجتماعی » ۱۰ نوبت اجرای تئاتر خیابانی در محوطه حرم امام خمینی (ره) و چند خبر از تئاتر
اجتماعی

۱۰ نوبت اجرای تئاتر خیابانی در محوطه حرم امام خمینی (ره) و چند خبر از تئاتر

۱۸ خرداد ۹۸ 0۰5

[ad_1]

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، نمایش صُلح با طراحی و کارگردانی مصیب زارعی از ۱۸ لغایت ۲۳ خرداد هر شب ساعت ۲۰ در تماشاخانه ایران تماشا به روی صحنه می‌رود.

نمایش “صُلح” قصه‌ یک  معلول ذهنی است که تصمیم می‌گیرد خود را بجای خالق قرار داده و مجسمه‌ای  از یک انسان سالم خلق کند. او پس از خلق این مجسمه از روح خود در آن می‌دمد.

شکوفه عباسی نیا، زهرا رضایی، سعیده محمد شاهی، افسانه جعفری، فاطمه رمضانی، ملیحه مهدی‌غلامی، زیبا نعیمی منش، سکینه سلمانی، فاطمه رستگار، مریم رمضانی، و لیلا فرخی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. همه بازیگران این نمایش به غیر از شکوفه عباسی نیا دارای معلولیت ذهنی هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه کننده و مدیراجرایی: سیاوش شریفی، دستیار کارگردان: سولماز چوبینه، منشی صحنه: ندا باقری، نقاشی پوستر: فاطمه رحیمی، طراح پوستر: حمیدرضا ایمنی و عکاس: مهدی آزادبخت.

نمایش «اکیپ» به تالار مولوی رسید

نمایش اکیپ نوشته محمد صادق خیمه کبود و به کارگردانی محسن آقا قدیری از ۱۹ خرداد در سالن کوچک تالار مولوی روی صحنه می‌رود.

 امیرحسین بابا اکبری، علی سلیمانی، علی صادقی، علیرضا لطفی زاده، ابوالفضل محمدی‌کیا در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

اکیپ داستان پنج دوست است که هنگام بازگشت از سفر دچار شک و تردید می‌شوند که برگشتشان را مبهم می‌کند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان: علی رضا لطفی زاده، منشی صحنه: مینا غفاری تبار، مدیر صحنه: پوریا آقا قدیری، طراح دکور: محسن آقا قدیری، اجرای نور و صدا: امیرحسین اشرفی، طراح پوستر و بروشور: شکوه شعار، عکاس: تینا کچویان، تیزر: دانیال ناظرحضرتی، انتخاب موسیقی: محسن آقا قدیری، مشاور رسانه ای: مریم رودبارانی.

۱۰ نوبت اجرای تئاتر خیابانی در محوطه حرم امام خمینی (ره)

طی دو روز سه‌شنبه ۱۴ و چهارشنبه ۱۵ خرداد دو گروه تئاتر خیابانی به همت کانون تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی در مجموع با ۱۰ اجرا در محوطه حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی با حاضران در مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)  همراه شدند.

این دو گروه به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، با دو نمایش به نام‌های «کارنامه خرداد» و «حاجت»، در روز نخست هر کدام با دو اجرا و در روز دوم هر کدام با سه اجرا شرکت‌کنندگان در این مراسم را همراهی کردند.

طی این دو روز، نمایش «کارنامه خرداد» به نویسندگی و کارگردانی سعید خیراللهی و با بازی مصطفی کولیوندی و مالک آبسالان و نمایش «حاجت» به نویسندگی هما پریسان و کارگردانی احمد صمیمی و با بازی او به همراه احمد جعفری در ۱۰ نوبت اجرا شد.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید