» اخبار جدید » از شرح ایثار تا برگزاری کلاس های آموزش کمک های اولیه
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

از شرح ایثار تا برگزاری کلاس های آموزش کمک های اولیه

۵ شهریور ۰۱ 1۰23

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،یازدهمین ویژه برنامه شرح ایثار با حضور خادمیاران و یاوران کانون رضوی شهرستان ری،خانواده شهدا،ایثارگران و راویان دفاع مقدس در شهرری برگزار شد.در این برنامه راویان جهاد و حماسه به بیان خاطرات دفاع مقدس پرداختند و یاد و خاطره ایثارگران ایران اسلامی را زنده نگهداشتند.

خادمیاران رضوی شهرستان ری با حضور در منزل خانواده شهید حسن تنها و شهید سراینده ضمن تسلیت ایام عزاداری شهادت حضرت سیدالشهدا از صبر و ایثار این خانواده ایثارگر قدر دانی کردند.

مجمع خیریه شهرستان ری با همکاری خادمیاران و یاوران رضوی ۳۶بسته مواد غذایی با ارزش ریالی ۱۱۰ میلیون ریال را بین محرومان منطقه طالب آباد توزیع کردند.

خادمیاران کانون سلامت و خانواده این شهرستان نیز با برگزاری جلسات آموزشی کمک های اولیه ،دیابت، آموزش خانواده و آموزش و بازی کودکان ضمن توانمند سازی خادمیاران و یاوران رضوی نقش موثری در پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ایفا نمودند.

در راستای هم افزایی خادمیاران رضوی برنامه هفتگی هیئت خدام الرضا علیهم السلام برگزار شد، در این مراسم حجه الاسلام و المسلمین مظلومی سخنرانی و مداحان اهل بیت مرثیه سرایی کردند، در پایان نیز مسئولین کانون های تخصصی به بیان نقطه نظرات پیرامون فعالیت کانون ها پرداختند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید