» اخبار جدید » انتشار تصاویر زیبا از خانواده‌های پرجمعیت تبلیغی بر فرزندآوری است
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

انتشار تصاویر زیبا از خانواده‌های پرجمعیت تبلیغی بر فرزندآوری است

۶ خرداد ۰۱ 1۰23

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،کارگاه تخصصی واسطه گران ازدواج و جمعیت ویژه نخبگان و فعالان علمی، فرهنگی و اجتماعی با همکاری کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده و جمعی از نهادهای فرهنگی و اجتماعی شهرقدس در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی حضرت باقرالعلوم(ع) برگزار شد.

دکتر دخیلی مدرس حوزه و دانشگاه، مشاور خانواده پیش از ازدواج ، مجری طرح همیارخانواده، ازدواج دانشجویی و مهارت افزایی و واسطین ازدواج پیرامون شرایط و ویژگی‌های واسطه گری، فضایل واسطه گری و اخلاق در امر میانجی‌گری و واسطه‌گری ازدواج و همچنین شناخت چالش‌ها و مشکلات پیش رو در امر واسطه‌گری نکاتی مطرح کرد.

در این کارگاه نیکو منش استاد دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس ضمن اشاره‌ به تبلیغات فضای مجازی و رسیدن به پذیرفتن شعار غلط «زندگی بهتر فرزند کمتر» و بزرگ‌نمایی تبلیغاتی و جنگ رسانه‌ای که باعث بوجود آمدن پیری جمعیت می‌شود، مطالبی عنوان کرد و در اظهار داشت: همانگونه که با تصویر سازی در عکس‌ها و فیلم‌ها فرزند کمتر را تبلیغ کردند، شما نیز مدام از طریق تصاویر خانواده پر جمعیت و جملات زیبا استفاده کنید.

وی ادامه داد: در کار فرهنگی مطالعه و اطلاعات خیلی مهم است، آمار و ارقام صحیح را بدانید، تا وقتی آمار غلطی می‌دهند شما با جواب درست اجازه پیش‌روی به آن اطلاعات نادرست ندهید.

نیکومنش خاطر نشان کرد: وعده‌های خدا را در قرآن مبنی بر رزق و روزی جدی بگیرید و دیگران را تشویق به فرزندآوری کنید، به آنها وعده کمک بدهید، مثلاً بگویید مایحتاج بچه شما را تامین می‌کنیم و یا در نگهداری کودک کمک کنید و گره‌های زندگی را با استدلال صحیح پاسخ دهید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید