» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) با تهیه کیک ۲۰۰ کیلویی
کانون های خدمت رضوی استان تهران

جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) با تهیه کیک ۲۰۰ کیلویی

۸ فروردین ۰۳ 2۰23

به مناسبت سالروز میلاد فرخنده کریم‌ آل طه(ع) شهرداری منطقه ۱۵ و کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ در فرهنگسرای خاوران ضمن برپایی جشن با تهیه کیک ۲۰۰کیلویی میزبان محبان اهل بیت(ع) بودند.

به گزارش آسمانی نیوز، رضا شاهنجرانی معاون اجتماعی کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ ضمن تبریک ولادت امام حسن(ع) در خبری اعلام کرد: ویژه‌برنامه‌ای در شام میلاد امام مجتبی(ع) و برای عرض ارادت به ساحت مقدس ایشان به همت شهرداری منطقه ۱۵ با مشارکت و حضور خادمیاران‌ منطقه ۱۴ در دهکده بهار قرآن و ایران واقع در فرهنگسرای خاوران برگزار و با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد.

وی با اشاره به تهیه کیک ۲۰۰ کیلویی به طول سی متر برای این‌ جشن باشکوه افزود: در این مراسم که هم‌زمان با نماز مغرب و عشا آغاز شد، سفیران امام‌ رئوف(ع) ضمن برپایی چایخانه محبان‌الرضا(ع)؛ در کنار پذیرایی از روزه‌داران و میهمانان کریم‌ آل الله(ع) با چای متبرک رضوی و افطاری ساده؛ کیک ویژه تهیه‌شده را در میان آن‌ها توزیع کردند.

معاون اجتماعی منطقه ۱۴ در ادامه اظهار داشت: از مهم‌ترین رویدادهای این ویژه‌برنامه استقبال خادمیاران از حاضران با پرچم متبرک بارگاه نورانی امام‌ رضا(ع) و حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا بود که موجب سرافرازی برگزارکننده‌های مراسم و دلگرمی آن‌ها شد.

وی در پایان به سایر برنامه‌های این مراسم‌ اشاره کرد و گفت: در دهکده بهار ایران و قرآن، که به دلیل تقارن‌ ماه مبارک‌ رمضان و عید نوروز برپا شده و دومین تجربه خود را پشت سر می‌گذارد، برنامه‌های گوناگونی مانند اجرای گروه کودک و نوجوان، گروه موسیقی اقوام و مسابقه‌های فرهنگی و هنری برای شهروندان و مسافران‌ نوروزی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ فاطمه ذاکری

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید