» اخبار جدید » دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «علی‌اصغر شیردل» در شب لیله الرغائب
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «علی‌اصغر شیردل» در شب لیله الرغائب

۷ بهمن ۰۱ 0۰55

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در نخستین شب جمعه ماه پربرکت رجب که با نمایان شدن هلال ماه در آسمان یکی از بهترین ایام برای نیت پاک و آرزوهاست، جمعی از خادمیاران به همراه علیرضا جانه دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران و وحید ابراهیم یزدی مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۵ دیداری صمیمانه با خانواده شهید مدافع حرم علی اصغر شیردل در شهرک اکباتان داشتند.

شهید شیردل در حراست از حرم حضرت زینب(س) در سال ۱۳۹۴ در سن ۳۷ سالگی به دست تکفیری‌ ها به شهادت رسید و یک پسر خردسال از وی به یادگار مانده است.

پیکر این شهید والامقام بعد از گذشت یکسال و نه روز به وطن بازگشت و پیکر مطهرش به امانت در خاک گذارده شد.

مادر بزرگوار شهید ضمن ابراز خوشحالی از حضور خادمین امام رضا علیه السلام و در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود گفت: خیلی خرسندم که در چنین شبی پرچم متبرک رضوی به خانه ما آمد. پسرم در زمانی که برای تفحص شهدا رفته بود با بغل کردن استخوان های آن شهدای بزرگوار، آرزوی این‌گونه شهادتی را در دل داشت.

وی در ادامه به ارادت خاص شهید به امام هشتم(ع) اشاره کرد و افزود: علی اصغر یکروزه به مشهد سفر می کرد و بعد از زیارت راهی محل کارش می‌شد.

مادر شهید خاطر نشان کرد: علی رغم راضی نبودن ما در انتخاب شغل پاسداری، در سفری که با علی اصغر به مشهد داشتیم به محض رسیدن به صحن حرم رضوی با دیدن سیدی از ما اجازه گرفت که استخاره بگیرد و جواب این بود که کار سختی پیش رو داری ولی نتیجه آن عاقبت بخیری است. او با شهادت در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) عاقبت بخیر شد.

پدر شهید با بغضی که داشت به سختی از دست دادن تک پسر خانواده اشاره کرد و گفت: با گذشت زمان هنوز این غم بزرگ در دل تازه هست. وجود عکس‌های شهید روی تمام دیوارهای خانه نشان از این غم بزرگ داشت.

گفتنی است، این دیدار با قرائت صلوات خاصه راس ساعت عاشقی (ساعت ۸ شب) و اهدای هدایا و تبرکی‌های رضوی توسط علیرضا جانه به خانواده شهید خاتمه یافت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید