» صفحه اصلی » ساخت مستند تبلیغی «مقدمه» توسط خادمیار منطقه هجده استان تهران 
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

ساخت مستند تبلیغی «مقدمه» توسط خادمیار منطقه هجده استان تهران 

۹ اسفند ۰۲ 0۰32

مستند ترویج تبلیغ دین تحت عنوان مقدمه به همت خادمیارکانون خدمت رضوی منطقه هجده تهران ساخته شد .

به گزارش آسمانی نیوز، این مستند تبلیغی توسط علی احمدی بافنده با حمایت کانون خدمت رضوی منطقه هجده با حمایت ساخته شده است.

علی احمدی بافنده گفت : این مستند نتیجه مکتوب سازی دانش تبلیغی است که با بیان ساده و مبتنی بر آیات و روایات به تبلیغ و ترویج دین می پردازد.

احمدی گفت : در حوزه تبلیغ دینی مستندهای زیادی ساخته شده است، اما مستند مقدمه برپایه گفتگو درمورد حضرت علی علیه السلام توسط یک خبرنگار تازه مسلمان شده اتفاق افتاده است.

وی افزود: این گفت و گو آغاز مسیری شد برای شیعه شدن خبرنگار، خبرنگاری که درادامه مسیر سفرش به فلسطین باعث روشن گری بسیاری از مردم در فضای مجازی شده است .

احمدی خادمیار منطقه هجده بابیان اینکه این مستند ارائه دهنده تصویر کلی زندگانی حضرت رقیه سلام الله است گفت : تولید این مستند در قالب مجموعه تلویزیونی بیست و هشت قسمتی درحال انجام است که مطالعات اولیه آن از پرسش و پاسخ با جوانان خارج از کشور زمینه ی تولید را مهیا کرد.

وی در پایان با بیان این‌که ترویج تبلیغ تربیت‌گرا در واقع، عمل کردن به فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر تولید دانش اسلامی است یادآور شد: از تبلیغات فردی می‌توان به صورت سیستماتیک استفاده کرد تا پراکندگی موارد تبلیغی حذف شود و بتوانیم بر پایه آیات و روایات اهداف تبلیغی یک جامعه اسلامی را ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/ خبرنگار علی نبوی راد

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید