» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران » شمیم خوش عطر بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در روستای کمند
کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

شمیم خوش عطر بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در روستای کمند

۱۴ فروردین ۰۳ 0۰27

همزمان با لیالی قدر و در راستای اجرای طرح آیین پرچم‌گردانی حرم مطهر رضوی با حضور مسئولین شهرستانی در روستای کمند از توابع شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش آسمانی نیوز ، خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان فیروزکوه با پرچم‌گردانی پرچم متبرک حرم‌ مطهر امام رضا علیه‌السلام در میان مردم شریف روستای کمند، فضای مراسم عزاداری ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) را به عطر رضوی معطر کردند و حال و هوای خاصی در این مراسم ایجاد شد.
در این مراسم که با حضور خادمیاران و مسئولان کانون‌های خدمت رضوی، فرمانده نیروی انتظامی جناب سرهنگ شاکری و فرمانده کلانتری مرکزی، جناب سروان فیضی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان، حجت الاسلام رضوانی به صرف افطار برگزار شد، سخنرانان و مداحان به مدیحه سرایی و ذکر مصائب اهل بیت(ع) پرداختند و مردم روستا نیز نسبت به پرچم متبرک حرم رضوی ابراز ارادت کردند.
در پایان نیز مسئولان کانون‌های خدمات رضوی نسبت به تشریح اقدامات و خدمات این کانون به مردم شریف روستا اقدام لازم را مبذول داشتند.
انتهای پیام/ خبرنگار مرتضی نیک پناه

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید