» اخبار جدید » دیدارخادمیاران رضوی شهریار با خانواده شهید دفاع مقدس سید تیمور قائم مقامی
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دیدارخادمیاران رضوی شهریار با خانواده شهید دفاع مقدس سید تیمور قائم مقامی

۱۹ خرداد ۰۱ 2۰103

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان شهریار برنامه دیدار، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا در دهه کرامت انجام شد. خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) به دیدار خانواده معزز شهید سید تیمور قائم مقامی از جهادگران دوران دفاع مقدس در شهرک ثامن یوسف آباد صیرفی شهرستان شهریار

رفتند.

در این دیدار خادمین حضرت رضا(ع) شمعدان، سپندان و گلاب بدست و رضا جان گویان و نوای ” ای صفای قلب زارم” بر لب به دستبوسی خانواده معظم شهید سید تیمور قائم مقامی نائل شده و مورد استقبال و تکریم خانواده شهید قرار گرفتند.

همسر شهید سید تیمور قائم مقامی از خاطرات و ازدواجش سخن گفت: « ثمره ی ازدواج من و شهید ۲ دختر و ۳ پسر است، شهید قائم مقامی آرزو داشتند در حرم امام حسین(ع) به شهادت برسند، این طور هم شد، گروه تفحص پیکر پاک و مطهرش را درجزیره مجنون کشف کرد و سپس در کربلای معلی تشییع شد. خصوصیات اخلاقی شهید منحصر بفرد و خیلی مهربان و خانواده دوست بودند، در مدت ۵ سالی که در جبهه بودند با مشقت و سختی مشغول تربیت فرزندانم بودم، شهید همیشه به من می گفت: «جهاد شما در خانه و جهاد من در جبهه زیر آتش است.» خانواده ی من در اصل خانواده ی همسرم بودند که خیلی خوب، مهربان و مظلوم بودند.

سپس سید مرتضی قائم مقامی فرزند شهید با اشاره به اینکه شهیدان واقعا زنده اند خاطره ای در این باره روایت کردند: « یک روز از محل کار به منزل آمدم، همسرم گفت: پسرمان، پدر بزرگش را با اینکه اصلا ندیده بود را دیده است. به سمت پسرم رفتم، گفتم بابا چه کسی را دیده ای؟ پسرم گفت: بابا وقتی مشغول دیدن برنامه تلویزیونی بودم بابا بزرگ از پشت سرم صدا زد و من به سمت بابابزرگ رفتم و افتادم به پاهایش و شروع به گریه کردم. بابا بزرگ دستم را گرفت و بلندم کرد و صورتم را بوسید و به من گفت: بزرگوارانی که کنار من هستند را می شناسی؟ گفتم نه!

گفت این بزرگواری که کنار من هست حضرت امام علی(ع) و آن یکی حضرت امام حسن(ع) و بزرگواری که سمت راست من هست حضرت امام حسین(ع) هستند. گفتم باباجان، امام حسین(ع) را چگونه دیدی؟ گفت: بابا، امام حسین(ع) سرنداشت، بعد بابابزرگ گفت: من شماها را سپردم به امام زمان(عج)»

گفتنی است، مدیحه سرایی و اقامه روضه توسط مداح اهل بیت، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه های دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده معظم شهید سید تیمور قایم مقامی بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید