» اجتماعی » شادباش جشنواره تئاتر فجر به اهالی شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی
اجتماعی

شادباش جشنواره تئاتر فجر به اهالی شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی

۳ شهریور ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این پیام آمده است: «در طلیعه گشایش شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی، در ضیافت شادمانه عروسکها و در نمایشی که وسعت و قدرت خیال آدمی را به ظهور می‌رساند، این روزها تهران رنگ و بوی دلپذیر هنر را بر صحنه‌ها و عرصه‌های اجرایی تئاتر به نیکی تجربه می‌کند. نمایشهایی که از خردسال تا کهنسال را به پرواز خیال و  تجربه معنا در دنیای جادویی نمایشگری دعوت می‌کند. هنری که از اشیا و لوازمی ساده ترکیبهای غریب و باشکوه می‌سازد و فرصتی است فرخنده تا از هیاهوی پرتنش واقعیات گزنده از مرزها بگذریم و خود را در میان انیوه خواستنی حرکت و رنگ و آهنگ بازیابیم. نمایش عروسکی همواره توانسته است مرزهای کنشگری تئاتری را توسعه دهد و اثبات کرده که گویی دایره توانایی نمایشگری و تماشاگری محدودیت ندارد.

نمایشگران عروسکی ایران آبروداران پرمایه و پرقدری از جامعه تئاتری ایران هستند که تجلی و بروز درخشان ایشان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی همواره مایه  سربلندی و سرافرازی هنرهای نمایشی ایران زمین بوده است.

دبیرخانه سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آغاز برگزاری شایسته شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی و کوششهای بسیار برای تدارک این جشن خجسته را به دبیر گرانقدر، گروه سختکوش برگزار کننده جشنواره و تمامی هنرمندان شریف نمایش عروسکی تبریک می‌گوید.

شانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران – مبارک، به دبیری مرضیه برومند تا هفتم شهریور ماه میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید