» اجتماعی » آلبوم جدید احسان خواجه‌امیری منتشر شد
اجتماعی

آلبوم جدید احسان خواجه‌امیری منتشر شد

۹ شهریور ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این اثر در سبک موسیقی پاپ، هشتمین آلبوم «احسان خواجه‌امیری» است و همچون سه آلبوم اخیر وی از سوی مؤسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» منتشر شده و از طریق بیپ تونز نیز به شکل دیجیتال در دسترس مخاطبان است، آلبوم پیشینِ خواجه امیری، «پاییز، تنهایی» نام داشت و حالا پس از گذشت بیش از یک سال، این خواننده آلبوم «سی سالگی» را منتشر کرده است.

آهنگسازی و تنظیم قطعات آلبوم «سی سالگی» را «علیرضا افکاری»، «هومن نامداری» و «اکبر شاهی» به عهده داشته‌اند و ترانه‌ها را «روزبه بمانی» و «افشین یداللهی» سروده‌اند.

پیش از این آلبوم های «من و بابا» (۱۳۸۰)، «برای اولین بار» (۱۳۸۴)، «سلام آخر» (۱۳۸۶)، «فصل تازه» (۱۳۸۷)، «یه خاطره از فردا» (۱۳۸۹)، «عاشقانه‌ها» (۱۳۹۱) و «پاییز تنهایی» (۱۳۹۳)با صدای احسان خواجه امیری در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «سی سالگی» به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید