» صفحه اصلی » حمایت عضو آدم‌کُش باند معروف قاچاق مواد مخدر کلمبیا از سوارز و کاوانی! + عکس
صفحه اصلی

حمایت عضو آدم‌کُش باند معروف قاچاق مواد مخدر کلمبیا از سوارز و کاوانی! + عکس

۱۶ شهریور ۹۵ 0۰20

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خایرو ولاسکز، یکی از خطرناک‌ترین و سرشناس‌ترین مجرمان تاریخ کلمبیا، اعلام کرد که از تماشای بازی‌های اخیر لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی در خط حمله تیم ملی اروگوئه لذت می‌برد و در حرکتی غیرمنتظره از دو مهاجم تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن تمجید کرد.

خایرو ولاسکز که در کلمبیا به «ملوان زبل» ملقب است و مأمور آدم‌کُش باند معروف قاچاق مواد مخدر پابلو اسکوبار در کلمبیا بود، در شبکه‌های اجتماعی کلیپی از خودش منتشر کرده است و در آن به سوارز و کاوانی به‌خاطر زوج موفق و هماهنگی که در خط حمله تیم ملی اروگوئه تشکیل داده‌اند، تبریک گفت و از آنها خواست که به این همکاری موفق ادامه دهند.

اینکه چرا یک کلمبیایی مانند ولاسکز از یکی از بازیکنان رقیب تیم ملی کشورش در مسیر صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ حمایت کرده است، مشخص نیست به خصوص که سوارز و کاوانی در بازی اخیر تیم ملی اروگوئه در خانه آرژانتین کار خاصی انجام ندادند و شاهد شکست یک بر صفر تیم‌شان بودند. کلمبیا در جدول بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، با اروگوئه هم‌امتیاز است، اما به‌دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به اروگوئه در رده سوم قرار دارد. در جدول آرژانتین صدرنشین است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید