» صفحه اصلی » کورتوا: به خاطر جدایی از اتلتیکومادرید گریه کردم
صفحه اصلی

کورتوا: به خاطر جدایی از اتلتیکومادرید گریه کردم

۳۰ شهریور ۹۵ 0۰2

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیبا کورتوا از علاقه‌ خود برای بازگشت به لیگ فوتبال اسپانیا خبر داد و اعتراف کرد که امکان دارد او از تمدید قراردادش با چلسی خودداری کند تا دوباره به لالیگا برگردد.

کورتوای ۲۴ ساله که سال ۲۰۱۱ از تیم خنک بلژیک به چلسی پیوست، فوراً به اتلتیکومادرید قرض داده شد و در سه فصل حضورش در این تیم روزهای خوبی را تجربه کرد. او با این تیم قهرمان لالیگا شد، جام حذفی اسپانیا را برد و عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

او در گفت‌‌و‌گو با نشریه مارکا اظهار داشت: من خودم را نیمه اسپانیایی می‌دانم. آن زمان که مجبور به ترک اتلتیکومادرید شدم، حال و هوای بدی داشتم. بدنم سرد شده بودم. احساس بدی داشتم و گریه کردم. اتلتیکومادرید یک باشگاه خانوادگی است و من هنوز عشق و محبت آن را احساس می‌کنم.

کورتوا در پاسخ به این سؤال که آیا دوست دارد یک بار دیگر در اتلتیکومادرید بازی کند، گفت: بله اما نه فقط به خاطر این باشگاه بلکه به خاطر شهر مادرید و کل اسپانیا. از اولین دقیقه‌ای که وارد اسپانیا شدم، عاشق این کشور، مردم، سبک زندگی‌اش، غذاهایش و … شدم. هنوز (به سبک اسپانیایی) شام می‌خورم و چرت عصرگاهی می‌زنم. اکثر برنامه‌های تلویزیونی که می‌بینم اسپانیایی است. من خودم را نیمه اسپانیایی می‌دانم.

سنگربان بلژیکی چلسی تا ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ با چلسی قرارداد و ممکن است که او بخواهد در پایان قراردادش، این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند تا به اتلتیکومادرید ملحق شود.

او افزود: من سه فصل دیگر با چلسی قرارداد دارم. سال ۲۰۱۸ زمانی که وارد آخرین فصل قراردادم با چلسی شوم، درباره اینکه می‌خواهم این قرارداد را تمدید کنم یا از چلسی بروم، مذاکره خواهم کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید