» صفحه اصلی » منصوریان به بازیکنان گفت چه کار کرده‌اید علیه شما شعار می‌دهند/از هیئت فوتبال انزلی یا ملوان نوین شکایت می‌کنیم
صفحه اصلی

منصوریان به بازیکنان گفت چه کار کرده‌اید علیه شما شعار می‌دهند/از هیئت فوتبال انزلی یا ملوان نوین شکایت می‌کنیم

۱۳ مهر ۹۵ 0۰1

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان نوین انزلی که شنبه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، هواداران تیم ملوان نوین بارها علیه بازیکنان استقلال شعار سر داده که باعث ناراحتی کادر فنی و بازیکنان این تیم شد. علیرضا منصوریان هم پس از پایان بازی اعلام کرد که این شعارها در شأن باشگاه مردم انزلی نبود.

در همین زمینه، استقلالی‌ها قصد دارند با سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال که به تازگی همراه تیم ملی فوتسال از کلمبیا بازگشته، صحبت کنند تا از هیئت فوتبال شهر انزلی یا باشگاه ملوان نوین به کمیته انضباطی شکایت کنند. بهتاش فریبا مدیر فنی استقلال با اعلام این خبر به تسنیم گفت: من به همراه نصرالله عبداللهی سرپرست تیم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد، چرا که از دقیقه یک تا پایان بازی علیه بازیکنان شعار سر دادند.

وی افزود: همه بازیکنان از این شعارها ناراحت بودند. حدود سی چهل نفر از زمان گرم کردن بازیکنان به خانواده بازیکنان ناسزا گفتند. شرایط به گونه‌ای پیش رفت که منصوریان در رختکن به بازیکنان گفت چه کاری کرده‌اند که این همه شعار علیه آنها داده می‌شود. متأسفانه این تعداد هر چه که لایق خودشان بود را به بازیکنان ما گفتند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید