» صفحه اصلی » برای توسعه منطقه‌ای در ایران باید سد تمرکز گرایی در کشور را بشکنیم
صفحه اصلی

برای توسعه منطقه‌ای در ایران باید سد تمرکز گرایی در کشور را بشکنیم

۲۷ آبان ۹۵ 0۰10

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، غلامحسین شافعی صبح امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان مازندران، اظهار داشت: دپارتمان‌هایی برای استان‌ها تشکیل شود تا اتاق‌های بازرگانی برای فعالیت مشترک گرد هم آیند.

وی افزود: در کمیسیون‌های مشترک با کشورهای همسایه استانداران مناطق و بخش خصوصی حضور داشته باشند تا نتایج عملیاتی حاصل شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه برنامه منطقه‌ای برای پیوند برنامه ملی نیاز است، تصریح کرد: با اختیاراتی که مدیران استانی دارند باید توسعه متوازن در استان‌ها شکل گیرد.

شافعی با اشاره به اینکه نگاه استان‌ها باید درآمدی تبدیل شود، افزود:  اگر درآمد ایجاد شود سبب رشد و توسعه استان‌ها خواهد شد چرا که با نگاه درآمدی می‌توان به توسعه متوازن دست پیدا کرد.

وی با بیان اینکه اشتیاق کشورها برای رسیدن به بازار ایران زیاد است، خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی در کشورهای دیگر امن‌ترین راه برای دست‌یابی به منطقه را بازار ایران می‌دانند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران افزود: برای توسعه منطقه‌ای در ایران باید سد تمرکز گرایی در کشور را بشکنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید