» صفحه اصلی » ۹ نفر از اسکی‌بازان البرزی در اردوی تیم‌ملی حضور می‌یابند‌
صفحه اصلی

۹ نفر از اسکی‌بازان البرزی در اردوی تیم‌ملی حضور می‌یابند‌

۲۳ آذر ۹۵ 0۰15

[ad_1]

علی عمران سولقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، از دعوت ۴ نفر از ورزشکاران البرزی در رشته اسنوبرد، ۲ نفر در رشته آلپاین و ۳ نفر هم در رشته اسکی صحرانوردی به اردوی تیم‌ملی خبر داد.

رئیس هیئت اسکی استان البرز تاکید کرد: نیما بها از ورزشکاران جوان البرزی هم‌اکنون در کمپ جهانی اسکی در کشور اتریش به سر می‌برد.

سولقانی با اشاره به اینکه پیست دیزین امروز بصورت آزمایشی باز می‌شود، افزود: وضعیت پیست مورد بررسی کارشناسان قرار می‌گیرد و اگر در روز سه‌شنبه مشکلی نبود، پیست در روزهای پنج‌شنبه و جمعه باز است.

هشتمین دوره مسابقات قهرمانی هان‌مادانگ در البرز برگزار شد

هشتمین دوره مسـابقات قهرمانی هـان‌‌مادانگ (آقایان) با شرکت ۲۳۰ ورزشکار از ۷ استان در خانه تکواندو البرز برگـزار شد.

در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان هیئت از مدال‌آوران رقابت‌های جهانی هان‌مادانگ تجلیل به‌عمل آمد.

ارادت به اهل بیت (ع) باید در سیما و منظر شهری کرج منعکس شود

محمدرضا رضاپور اظهار داشت: با توجه به مظلومیت و غریب‌ماندن اهل‌بیت(ع) و بدعت‌هایی که حتی پس از قرن‌ها در حق خاندان آل‌الله روا می‌شود، جا دارد که در تزئین چهره شهر، نقاشی‌های دیواری و ساخت المان‌های شهری به موضوعات اسلامی و قرآنی توجه بیشتری شود و برای مثال ماکت حرم مطهر امامان معصوم (ع) در اماکن پرتردد شهر نصب شود یا سخنان و توصیه‌های آن بزرگواران در فضاهای شهری منعکس‌ شود.

وی با بیان اینکه چهره کنونی کرج از فضاسازی اسلامی دور مانده‌ و در شهر نماهایی از فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ نمازخوانی یا نمادهایی از ارادت مردم به خاندان آل‌الله کمتر به چشم می‌خورد، بیان‌داشت: این در حالی است که ایران پرچمدار جهان اسلام و تنها کشور با اکثریت شیعی در سطح دنیا به‌‌شمار می‌رود و باید مانع از تضعیف باورهای دینی در بین مردم به‌ویژه نسل‌های جوان و نوجوان شویم.

این مسئول شهری با تاکید براینکه شهر باید به ویترینی از باورها و اعتقادات مردم تبدیل‌شود و این مهم نیازمند پرهیز از افراط و تفریط است، خاطرنشان کرد: همانطور که غربی‌ها پیام‌های خود را حتی به هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای خود ارسال‌کرده و در جوامع اسلامی جنگ نرم به راه انداخته‌اند، کشورهای اسلامی نیز وظیفه دارند تا پیام دعوت دین مبین اسلام که دعوت به انسانیت، اخلاق‌مداری و معنویت است را به جهانیان انعکاس دهند و در این مسیر تزئین اسلامی و قرآنی چهره شهرهای کشور رسالتی مهم به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید