» صفحه اصلی » رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان همدان سفر می‌کند+برنامه‌ها
صفحه اصلی

رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان همدان سفر می‌کند+برنامه‌ها

۲۹ دی ۹۵ 0۰5

[ad_1]

سیداسکندر صیدایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور فردا سفری ویژه به شهرستان اسدآباد خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه فردا جلسه ویژه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با حضور نوبخت در شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود افزود: همه مدیران و اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان در این جلسه حضور دارند.

صیدایی عنوان کرد: مباحث مختلف مربوط به اعتبارات طرح‌ها، پروژه‌ها، پیشرفت پروژه‌های سفر رئیس جمهور و راه‌آهن تهران-همدان از مهم‌ترین مباحثی است که در این جلسه مطرح می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این جلسه در شهرستان اسدآباد تشکیل می‌شود برخی از طرح‌ها و پروژه‌های کلیدی شهرستان اسدآباد که نیاز به حمایت ویژه‌ای دارد توسط فرماندار و نماینده مردم در مجلس طرح بحث می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با اعلام اینکه امیدواریم مصوبات و خروجی خوبی برای پیشرفت و توسعه استان همدان از این جلسه داشته باشیم اظهار داشت: همچنین معاون رئیس جمهور در جمع نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدای شهرستان اسدآباد سخنرانی خواهند کرد که این مراسم در سالن دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به همدان نیم روزی خواهد بود افزود: معاون رئیس جمهور پس از شرکت در برنامه‌های شهرستان اسدآباد برای شرکت در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان به این استان سفر می‌کند.

به گزارش تسنیم نوبخت معاون رئیس جمهور ۱۸ آذرماه امسال نیز سفری به استان همدان داشت که در این سفر تنها مسیر و ایستگاه‌های راه‌آهن همدان-تهران را مورد بازدید قرار داد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید