» صفحه اصلی » ۱۳۰۰ واحد مسکن برای قشر محروم استان قزوین احداث می‌شود
صفحه اصلی

۱۳۰۰ واحد مسکن برای قشر محروم استان قزوین احداث می‌شود

۲۹ دی ۹۵ 0۰11

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، فریدون همتی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل دفتر تأمین مسکن کمیته امداد امام خمینی(ره) در محل دفتر استاندار اظهار داشت: احداث ۱۳۰۰ واحد مسکن برای قشر محروم استان قزوین از برنامه‌های جدی بوده که در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی ویژه و همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوط مسکن محرومان استان قزوین در مدت زمان ۴ ماه به مددجویان تحویل داده شود که در این زمینه باید از تمام ظرفیت استان استفاده بهینه کرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: از تعداد ۱۳۰۰ واحد مسکونی در حال حاضر ۶۰۰ واحد آماده واگذاری در استان وجود داشته که تکمیل و یا بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

همتی با اشاره به اهمیت همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید امور مربوط به پرداخت تسهیلات مددجویان را تسهیل کرده و در این زمینه با دستگاه‌های اجرایی مربوط و مددجویان همکاری لازم را داشته باشند.

وی عنوان کرد: در سفر ریاست جمهوری ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه اشتغال‌زایی برای استان قزوین تصویب شد که ظرفیت و فرصتی ویژه‌ای بوده که باید به درستی از آن استفاده کرد که کمیته امداد در این زمینه نقش به‌سزایی دارد.

استاندار قزوین گفت: احداث شهرک گلخانه‌ای ۱۰۰۰ هکتاری در استان قزوین نیز از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قزوین بود که در دستور کار قرار داشته و دستگاه‌ها باید مشارکت کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید