» صفحه اصلی » ماسچرانو: اصرار مسی برای بازنشستگی از تیم ملی آرژانتین می‌توانست گناه باشد
صفحه اصلی

ماسچرانو: اصرار مسی برای بازنشستگی از تیم ملی آرژانتین می‌توانست گناه باشد

۱۰ شهریور ۹۵ 0۰8

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی پس از ناکامی تیم ملی فوتبال آرژانتین در سومین فینال متوالی در سه تورنمنت مختلف و از دست رفتن قهرمانی دیگر برای این تیم اعلام کرد قصد بازنشستگی از رده ملی را دارد. آرژانتینی‌ها پس از ناکامی در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل آلمان و دو شکست متوالی در دو فینال مسابقات کوپا آمه‌ریکا (۲۰۱۵ و ۲۰۱۶) به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفتند.

پس از اعلام بازنشستگی کاپیتان آلبی‌سلسته بود که برنامه‌هایی برای حمایت از کاپیتان آلبی‌سلسته برای ماندن در این تیم شکل گرفت و حتی مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور آرژانتین و دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال این کشور هم حمایت قاطع خود را از مسی ۲۹ ساله اعلام کردند. در نهایت مسی برای ماندن در تیم ملی کشورش متقاعد شد و همچنان پیراهن آلبی‌سلسته را به تن خواهد کرد.

خاویر ماسچرانو که سابقه طولانی از بازی در کنار مسی در بارسلونا و تیم ملی آرژانتین دارد، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: لئو تصمیم خوب و درستی گرفت. اینکه نبینی مسی با پیراهن تیم ملی آرژانتین بازی کند، حس خیلی غم‌انگیزی است و شبیه به این است که گناهی از جانب او سر زده. به‌هر حال اعلام بازنشستگی مسی عواقبی برای تیم ملی آرژانتین و تأثیری در سطح جهانی داشت.

مسی ۲۹ ساله که از ناحیه همسترینگ مصدوم است، در کنار تیم ملی آرژانتین برای تقابل با اروگوئه در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواهد بود، اما بعید به‌نظر می‌رسد که بتواند برای این تیم به میدان برود.

آرژانتین در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آمریکای قرار دارد و با اروگوئه و اکوادو که هر دو ۱۳ امتیازی هستند، دو امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید