» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » ۱۱۰ بسته کمک مومنانه رضوی، هدیه محسنین منطقه ۱۴ تهران
کانون های خدمت رضوی استان تهران

۱۱۰ بسته کمک مومنانه رضوی، هدیه محسنین منطقه ۱۴ تهران

۷ اردیبهشت ۰۳ 1۰11

کانون محله‌ای خدمت رضوی مسجد شهید بهشتی(ره) با اقتدا به مولای متقیان و مامن محرومان، حضرت علی(ع) ۱۱۰ بسته ارزاق به مومنین کم‌برخوردار اهدا کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، سیدمحمدحسین میرعبدالحق مسئول کانون‌های محله‌ای منطقه دارالمومنین گفت: سفیران حضرت رضا(ع) در کانون‌ محله‌ای خدمت رضوی مسجد شهید بهشتی با تهیه ۱۱۰ بسته کمک معیشتی، هریک به ارزش ده‌میلیون ریال و اهدای آن به احسان‌پذیران تحت پوشش در چهارشنبه امام رضایی جلوه درخشانی از مهر امام مهربانی را به نمایش گذاشتند.

وی ضمن اشاره به پویایی کانون‌های محله‌ای منطقه ۱۴ تهران و جاری و ساری بودن نام و یاد حضرت رضا(ع) در میان خادمیاران این کانون افزود: کانون‌های محله‌ای میعادگاه محسنین است و خادمیاران همواره با اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی خود در فکر گره‌گشایی از مشکلات معیشتی نیازمندان و در این مسیر ثابت‌قدم هستند.

وی ضمن تاکید بر حضور و فعالیت پررنگ خادمیاران در کانون‌های محله‌ای؛ تصریح کرد: با توجه به تنگناهای معیشتی و فشارهای اقتصادی؛ قطعا اینگونه اقدامات کانون‌های محله‌ای در سال جدید با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت و در تلاش هستیم با ساماندهی نذورات مردمی بتوانیم به افراد بیشتری خدمت‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/ فاطمه ذاکری

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید