» اجتماعی » مراسم وداع با پیکر سردار شهید احمد غلامی+تصاویر
اجتماعی

مراسم وداع با پیکر سردار شهید احمد غلامی+تصاویر

۲۲ شهریور ۹۵ 0۰6

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»؛ سردار شهید احمد غلامی از مؤسسان لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) در دوران دفاع مقدس و از مستشاران زبده نظامی که برای دفاع از حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به سوریه رفته بود،در روز ۹ شهریور ماه ۹۵ بر اثر اصابت ترکش به سرش به کما رفت و  بعد از گذشت ۱۱ روز کما به جمع شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) پیوست.

شهید غلامی نه تنها در قامت یک فرمانده عملیاتی جنگ تا آخرین روزهای خدمتش خوش درخشید بلکه در ساختار نگاه فرهنگی به ترویج ارزش‌های مقاومت تلاش‌های فراوانی کرد. فرمانده مدافع حرمی که در خط مقاومت اسلامی در سوریه و عراق به عنوان یک مستشار زبده نظامی خوش درخشید.

مراسم وداع با پیکر سردار شهید مدافع حرم، احمد غلامی دوشنبه بیست و دوم شهریور با حضور جمع کثیری از همرزمان شهید در حسینیه فاطمه الزهرا(س) پادگان ولیعصر(عج) برگزار شد.همرزمانی که از سویی از رفتن فرمانده خود از بینشان ناراحت بودند و از سویی دیگر افسوس می‌خوردند که حاج احمد از آنها سبقت گرفته و شربت شهادت نوشیده و آنها از این قافله جا مانده‌اند.

مراسم تشییع و تدفین این سردار شهید، سه شنبه بیست و سوم شهریور ساعت ۹:۳۰ صبح از شهرری ، میدان بسیج، سه راه ورامین آغاز  و به سمت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) ادامه پیدا کرده و پس از اقامه نماز وسط حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری و طواف پیکر این شهید والا مقام در حرم مطهر، پیکر سردار شهید احمد غلامی برای انجام مراسم تدفین به گلزار شهدای بهشت زهرا(س) منتقل شده و در قطعه ۲۹ به خاک سپرده خواهد شد.

همچنین مراسم گرامیداشت سردار شهید احمد غلامی، پنج‌شنبه بیست و پنجم شهریور ماه با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان،ایثارگران و مردم شهید پرور تهران در سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران واقع در شهرری، بلوار امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

تصاویری از وداع با پیکر مطهر سردار شهید احمد غلامی در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) در ادامه قابل مشاهده است:

—————————————

عکاس: مصطفی رودکی

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید