» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » برگزاری کارگاه آموزشی مقدماتی خبر و رسانه توسط کانون رسانه وفضای مجازی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران
کانون های خدمت رضوی استان تهران

برگزاری کارگاه آموزشی مقدماتی خبر و رسانه توسط کانون رسانه وفضای مجازی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

۵ اردیبهشت ۰۳ 1۰21

با همکاری روابط عمومی و کانون رسانه و فضای مجازی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، یک کارگاه آموزشی مقدماتی در زمینه خبر و رسانه برگزار شد.

به گزارش آسمانی نیوز، محمد مصطفی ساریجلو مسئول روابط عمومی منطقه نوزده تهران اظهار داشت؛ هدف اصلی این کارگاه آموزشی، ارتقاء کیفیت و اثربخشی فعالیت‌های رسانه‌ای خادمیاران خدمت رضوی در راستای هرچه بهتر معرفی و انعکاس اخبار برای فعالیت های انجام شده در سطح منطقه می باشد.

وی افزود؛ در این کارگاه که با حضور شرکت کنندگانی از مسئولان ستادی و کانون‌های خدمت رضوی منطقه همراه بود، اصول و تکنیک‌های ابتدایی مرتبط با فعالیت‌های خبری و رسانه‌ای با هدف افزایش کیفیت و کارایی در فعالیت‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی منطقه برگزار شد.

ساریجلو مسئول روابط عمومی کانون خدمت رضوی ،در ادامه گفت؛ شرکت‌کنندگان در این کارگاه با کلیات ارکان و روش‌های تنظیم خبر آشنا شده و تاکید شد با استفاده از مهارتهای نوشتاری دقیق و متناسب با موضوع حوزه فعالیت کانون ها، به منظور تهیه اخبار و گزارش های مختلف خبری جهت انعکاس بهتر در رسانه های خبری آستان و سایر رسانه ها استفاده شود. در ادامه برگزاری کارگاه آموزشی شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با نحوه تهیه عکس از فعالیت‌ها و رویدادهایی که در سطح منطقه توسط کانونهای خدمت رضوی اتفاق می افتد، بر اهمیت توجه به جزئیات و استفاده از نمادها و اِلِمان های خادمیاری در عکس‌برداری تأکید شد.

ساریجلو اظهارداشت؛ برگزاری این کارگاه های آموزشی، این امکان را به خادمیاران می‌دهد تا با دانش و مهارت‌های لازم در زمینه مبانی رسانه و تنظیم خبر، پیام‌های مذهبی، اجتماعی و فرهنگی این نهاد مقدس را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان منتقل کنند.

وی در خاتمه گفت : امیدواریم این نوع فعالیت‌ها، بهبودی در ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های رسانه‌ای خادمیاران این منطقه به همراه داشته باشد و در انعکاس بهتر اخبار منطقه و بهبود فرآیندهای رسانه‌ای مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/خبرنگار محمود کیانی

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید