» صفحه اصلی » ۶۷ شرکت داخلی و خارجی برای توسعه مخازن نفتی اعلام آمادگی کردند
صفحه اصلی

۶۷ شرکت داخلی و خارجی برای توسعه مخازن نفتی اعلام آمادگی کردند

۱۰ بهمن ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حمید دریس امروز در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب با شرکت گسترش صنعت پاسارگاد اظهار داشت: جای افتخار دارد که شرکت‌های ایرانی می‌توانند در توسعه مخازن نفتی و گازی  سرمایه لازم را از شرکت‌های خارجی و بین‌المللی جذب کنند و تا امروز حدود ۶۷ شرکت در مناطق نفت‌خیز جنوب برای توسعه مخازن نفتی اعلام آمادگی کردند که با  ۳۵ شرکت، مذاکره انجام شده است.

وی افزود: تعدادی از شرکت‌های راه یافته به مرحله مذاکره  شرکت‌های ایرانی هستند که اتفاق این امر سبب خوشحالی ما شد زیرا  شرکت‌های ایرانی می‌توانند در امر توسعه مخازن نفتی مشارکت و سرمایه‌گذاری کنند.

مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: شرکتی که امروز برای انعقاد تفاهم‌نامه حضور پیدا کرده با الزام حضور یک ایرانی در شرکت‌های خارجی کاملا متفاوت است. حضوری که در کنار شرکت‌های خارجی به عنوان الزام و یا توصیه وجود دارد شرکت‌های ایرانی را مستخدم شرکت‌های خارجی می‌کند.

وی افزود: جای خوشحالی دارد زیرا شرکت های ایرانی خودشان در امر توسعه پیش می‌آیند و نمی‌توان آن‌ها را به عنوان شرکت‌های دسته چندم به شمار آورد، اگر شرکت‌های خارجی بخواهند برای توسعه میادین حضور یابند ما نیز در مدل‌ها الزام کردیم که ابتدا از توانمندی داخلی و نیز از امکانات داخلی استفاده کنند.

دریس عنوان‌کرد: در این مدل قراردادی مسئولیت دستیابی به اهداف تولیدی و راهبری تولیدی، ریسک رسیدن به اهداف تولیدی و برنامه توسعه‌ای نیز که در نهایت مصوب می‌شود به عهده مجری یعنی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید