» صفحه اصلی » اجرای فرهنگ اسلامی و انقلابی در نهادهای جامعه از وظایف فرد بسیجی است
صفحه اصلی

اجرای فرهنگ اسلامی و انقلابی در نهادهای جامعه از وظایف فرد بسیجی است

۲ اسفند ۹۵ 0۰60

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه بعد از ظهر امروز در سلسله نشست‌های بصیرتی در جمع کارکنان شرکت آبفار همدان اظهار داشت: افرادی که استقامت دارند باید سایرین را نیز به وادی اسلام و هنجارهای انقلاب بیاورند چرا که هدایت دیگران به سمت ارزش‌ها کار دشوار و بزرگی است.

ابوحمزه بیان کرد: بنا بر آیه‌ای از قرآن کریم وقتی شما خداوند را رب دانستید و استقامت ورزیدید خداوند امدادهای غیبی خود را شامل حال شما می‌کند و در نتیجه دیگر نمی‌هراسید که این امر مکررا شامل حال رزمندگان اسلام شده است و در دوران دفاع مقدس نمونه‌های بسیاری را تجربه کرده‌ایم که خداوند موانع را از مسیر رزمندگان برداشته است.

وی عنوان کرد: ملت جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت سالها هنوز در روز ۲۲ بهمن ماه امسال در مقابل جهان‌خواران ایستاده و بدون هراس از هیچ قدرتی شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند و با قوت و قدرت از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام دفاع کردند.

ابوحمزه گفت: از ۳۱ شهریور ماه ۵۹ تا سوم خردادماه سال ۶۱ جنگ ما با صدام بود اما از سال ۶۱ تا ۶۷ جنگ ایران با تمام جهان و استکبار شامل کشورهای عضو ناتو، ورشو و غیره بود که به حمایت از صدام در آمدند ولی مردم و مقام معظم رهبری در طول ۳۸ سال انقلاب در مقابل آنها ایستادند و هیچ وقت نترسیدند.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه ۵۰ هزار نفر از جوانان سوریه، عراق و یمن بین بسیجیان پرورش یافته‌اند افزود: سردار سلگی تبلور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که مقام معظم رهبری کتاب خاطرات ایشان را مطالعه و بر کتاب ایشان تقریظ نوشتند تا چهره‌ها شناخته شوند و جامعه مسیر خود را گم نکند.

ابوحمزه اظهار داشت: برای نخستین بار بود که مراسم رونمایی از چهار کتاب تقریظ رهبری چنین باشکوه برگزار شد و این مورد افتخاری برای مردم همدان محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: قرار بود مراسم تقریظ برای سه کتاب باشد اما لحظه آخر مقام معظم رهبری کتاب « آب هرگز نمی‌میرد» را مطالعه کردند و بر آن تقریظ نوشتند، ضمن اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «اگر فرصت داشتم از تهران حرکت می‌کردم و به همدان می‌رفتم و او را می‌دیدم» که این افتخار استان است.

ابوحمزه با اشاره به اینکه بار انقلاب اسلامی بر دوش محرومان و مستضعفان جامعه است گفت:‌ باید به خوبی این قشر از جامعه خدمت‌رسانی شود، چرا که یکی از آرزوهای مقام معظم رهبری این است که هزار نقطه محروم در سطح کشور آباد شود و در این راستا آبادسازی سه دهستان را در شهرستان‌های فامنین، کبودراهنگ و نهاوند امسال در برنامه قرار داده‌ایم و با همکاری استانداری و دستگاه‌های اجرایی مشکلات آنها را حل می‌کنیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه باید شرایطی فراهم کرد که همه افراد بسیجی شوند گفت:‌ بسیجی یعنی فرهنگ اسلام و انقلاب را در مجموعه‌ها جاری ساختن و بسیجی صرفاً تشکیل پرونده نیست بلکه یکی از نکات محوری بسیج امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: اگر بخواهیم در مقابل تهاجم دشمن بایستیم باید به این امر مهم توجه کنیم چرا که تمام احکام نورانی اسلام از زمان و مکان برخوردار است و اگر فردی عقل خود را از دست داده و یا خواب باشد، وظیفه از او ساقط است اما دیگران مسئول هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: مؤمنان باید نسبت به هم حساس بوده و احساس تکلیف کنند و این اخلاق دینی در جبهه نیز وجود داشت که همه خود را نسبت به یکدیگر مسئول می‌دانستند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید