» صفحه اصلی » روستاهای اردستان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند
صفحه اصلی

روستاهای اردستان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند

۴ اسفند ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، ظهر امروز با حضور حمیدرضا جانباز رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مشاور وزیر نیرو، محمد امانی مدیرکل دفتر حقوقی وزارت نیرو، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، علیرضا غیور فرماندار اردستان و حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی دو طرح آبرسانی روستایی در اردستان به بهره برداری رسید.

طرح آبرسانی به روستای وَمَکان و جُنبه شامل اجرای خط انتقال به طول ۵ کیلومتر و احداث مخزن ۵۰ مترمکعبی ذخیره آب با ۱۰۰ متر حصارکشی با صرف اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که با اجرای آن ۵۰۰ نفر از روستائیان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند  و برای آن ۵ و یک دهم  لیتر آب در ثانیه از خط انتقال آب اصفهان به اردستان خریداری شده است.

آبرسانی مجتمع ظفرقند دومین طرحی  بود که امروز با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

این طرح به طول ۳۲ کیلومتر لوله گذاری، احداث ۵ مخزن جمعا با گنجایش  ۶۵۰ مترمکعب، دو ایستگاه پمپاژ  و با خرید ۳ لیتر آب در ثانیه از خط انتقال آب اصفهان به اردستان با هزینه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

با بهره برداری از این طرح روستاهای اونج، ظفرقند، ماستبندی، لاسیب، توتکان، مونیه و علی آباد با جمعیتی با بیش از یک هزار نفر از نعمت آب سالم برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید