» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران » آخرین افطاری ساده در کنار خانواده های معظم شهدا و دانش آموزان دختر 
کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

آخرین افطاری ساده در کنار خانواده های معظم شهدا و دانش آموزان دختر 

۲۲ فروردین ۰۳ 0۰29

افطاری ساده در مدرسه دخترانه شاهد حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها کنار خانواده شهدای مدافع حرم و دانش آموزان دختر برگزار شد.

به گزارش آسمانی نیوز، در بیست و نهمین روز از ماه بندگی خدا و به نیت اولین مظلوم عالم حضرت امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام سفره افطاری ساده در شهرستان با حضور پرچم متبرک حرم مطهر رضوی حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی(ع) انجام شد.

محمد اللهیاری جانشین کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: باید این سنت حسنه را قدر دانست و این حرکت جهادی خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان را که پایه گذاری کرده اند را برای همیشه حفظ کرد و این مراسمات را ارج نهاد.

هرساله در سطح شهرستان به صورت افطاری به صورت پک شامل( نان، پنیر، سبزی، خرما، آب و شیر) برگزار میشد ولی امسال این سنت به سفره افطاری ساده در کنار خانواده‌های‌ معظم شهدا و به نیت امام علی بن ابیطالب علیه‌السلام تغییر کرد.

وی خاطر نشان کرد:در ایام ماه مبارک رمضان کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر با همت خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان و همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر و موسسه فرهنگی شهیدانه سفره احسان و افطار در محله های سطح شهر با حضور اهالی محترم و خانواده های شهدا و مدرسه دخترانه شاهد حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها تدارک دیده شد که به نیت گسترش سنت حسنه افطاری ساده که انشالله بتونیم با گسترش این سنت حسنه مردم را ترقیب کنیم به افطاری دادن که در احادیث فراوانی از معصومین و پیامبر اکرم(ص) اهمیت و جایگاه افطاری دادن به مسلمان بیان شده است.

وی خاطر نشان کرد: افطاری ساده به مدت ۱۸ شب در مناطق مختلف شهرستان اسلامشهر صورت گرفت که مبلغی بالغ بر هفت میلیارد  و بیست میلیون ریال هزینه را در بر داشته است.

انتهای پیام/ خبرنگار مصطفی مسیبی

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید