» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » آماده سازی چایخانه سیار امام رضا (علیه السلام) توسط خادمیاران منطقه ۱۹
کانون های خدمت رضوی استان تهران

آماده سازی چایخانه سیار امام رضا (علیه السلام) توسط خادمیاران منطقه ۱۹

۲۲ فروردین ۰۳ 0۰31

 

باعنایت امام رضا(علیه السلام) درماه مبارک رمضان باب رحمت دیگری بر روی خادمیاران و ارادتمندان حضرت گشوده شد.

به گزارش آسمانی نیوز، به گفته اصغر رضایی مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۱۹ تهران، با دستور دبیر محترم کانون های خدمت رضوی منطقه اولین چایخانه سیار امام رضا (ع) در منطقه ۱۹ در حال آماده سازی می باشد . نقشه و طرح اولیه این چایخانه توسط طراحان آماده و جهت ساخت سازه اصلی به کارگاه ارائه شد .

از آنجا که پذیرایی مناسب از عاشقان و ارادتمندان حضرت رضا علیه السلام همواره یکی از دغدغه‌های آستان قدس در امر خدمت رسانی بوده است.

چایخانه سیار حضرت امام رضا (ع) در منطقه نوزده تهران، با هدف تکریم و ارائه خدمت به علاقمندان و عاشقان آن حضرت در حال آماده سازی می باشد، در نظر است چارچوب اصلی چایخانه پس از طراحی و آماده سازی به صورت پیش ساخته در اختیار کانون خدمت رضوی منطقه قرار گیرد و به صورت برنامه زمانبندی شده بخصوص در دهه مبارک کرامت و مناسبتهای مذهبی در طی سال در محلات مختلف منطقه برگزار شود.

شایان ذکر است تمامی اقدامات اولیه اعم از تامین هزینه ها، طراحی و ساخت این چایخانه با تلاش کانون اشتغال وکار آفرینی و با همراهی کانون قرآن در حال انجام می باشد.

از ویژگی‌های این سازه زیبا ، قابل حمل بودن آن، جمع آ وری و نصب در نقاط مختلف منطقه می باشد و امکان خدمت رسانی در تمام محلات منطقه را برای خادمیاران فراهم خواهد کرد .

رضایی افزود: پس از تکمیل و راه اندازی کامل این چایخانه سیار، امیدواریم انشاالله با همت خادمیاران بزرگوار منطقه، ساخت چایخانه ثابت را هم شروع کنیم .

انتهای پیام /خبرنگار محمود کیانی

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید