» اخبار جدید » ادای احترام خادمیاران رضوی منطقه ۹ تهران با مادر شهید حمید میرزامحمدی
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

ادای احترام خادمیاران رضوی منطقه ۹ تهران با مادر شهید حمید میرزامحمدی

۲۳ خرداد ۰۱ 1۰29

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام رضا (ع) خادمیاران رضوی منطقه ۹در معیت پرچم گنبدرضوی، با حضور در منزل شهید حمید میرزا محمدی یادوخاطره شهدا را گرامی داشته و نسبت به مادر این شهید ادای احترام کردند.

در این دیدار صمیمانه و معنوی خادمیاران رضوی به  همراه سرگرد قدیری  فرمانده ناحیه سپاه حضرت حمزه سیدالشهداء( ع) و با خواندن صلوات خاصه امام رضا (ع) دلهای حاضرین را امام رضایی کرده وحال و هوای صحن وسرای امام رئوف را در منزل این شهید تداعی کردند.

در ادامه دیدار علی میرزامحمدی برادر شهید که از مداحان اهل بیت( ع) است، بابیان خاطراتی از برادرشهیدش، اظهارکرد: مداح شهید حمید میرزامحمدی ۱۷ ساله بود که با تلاش فراوان خود را به جبهه رسانده و در عملیات مرصاد در سال ۱۳۶۷ به فیض شهادت نائل آمد و به آرزو و خواسته قلبیش دست یافت.

وی افزود: شهیدحمید برای رضایت گرفتن از پدر و مادر و رفتن به جبهه این جمله را به زبان از آورد و گفت،که در  شهادت درحال بسته شدن است، بگذارید من  از این فیض محروم نشوم،که پس از لب رضایت والدین به جبهه های نبرد حق علیه باطل عزیمت کرد ودر نهایت دعوت حق را لبیک گفت و همچون ارباب بی کفنش امام حسین (ع) با لب تشنه به شهادت  رسید و پیکر پاکش سه روز زیر آفتاب بود .

قابل ذکر است که پدرمرحوم این شهید و برادرانش همگی ازمداحان و ستایشگران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بوده و خادم این خاندان هستند.

در پایان این مراسم خادمیاران رضوی هدایایی از متبرکات رضوی را تقدیم مادر گرامی شهید کرده و روح و روان وی را شاد و خرسند کردند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید