» اخبار جدید » از دیدار با خانواده شهید گلدوست تا دیدار و تفاهم با شهرداری برای توسعه خدمت رسانی به محرومان
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

از دیدار با خانواده شهید گلدوست تا دیدار و تفاهم با شهرداری برای توسعه خدمت رسانی به محرومان

۱۷ خرداد ۰۱ 2۰23

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،در چهارمین روز از دهه کرامت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ده تهران با حضور در منزل خانواده معظم شهید والامقام داود گلدوست به پدر و مادر این شهید عزیز ادای احترام کردند.

در این دیدار مادر شهید گلدوست با بیان خصوصیات اخلاقی فرزند شهیدش گفت؛پسرم در سن ۱۴ سالگی به علت مخالفت مسئولین اعزام نمی توانست به مناطق عملیاتی اعزام شود و با دستکاری شناسنامه اش این مشکل را حل کرد و برای اخذ رضایت نزدم آمد و به من گفت؛من آماده رفتن به جبهه ام اگر شما اجازه بدهید می روم و اگر اجازه ندهید نمی روم.

مادر گفت وقتی ذوق و شوق پسرم را دیدم به او اجازه دادم و رضایت پدرش را نیز گرفتم، البته آن روزها پدر داود نیز رزمنده بود و خودش چندین مرتبه در مناطق عملیاتی حضور پیدا کرده بود.                   

این مادر قهرمان با اشاره به شهادت فرزندش ادامه داد؛ من به شهادت پسرم افتخار می کنم و حتی اگر لازم باشد پسر دوم و شوهرم را نیز آماده ام که فدای مکتبم می کنم.

خادمیاران رضوی در این دیدار ضمن تجلیل از ایستادگی و صبر پدر و مادر این شهید عزیز متبرکات رضوی را تقدیم خانواده شهید نمودند.

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ع

با حضور مهندس علیرضاجانه سرپرست کانون خدمت رضوی استان تهران در منطقه ۱۰ تهران، مسئولان کانون های خدمت رضوی با شهردار منطقه ۱۰ درباره تفاهم و همکاری برای توسعه خدمت رسانی به محرومان دیدار کردند.

در این دیدار رضا شرفی شهردارمنطقه ۱۰، عربلو معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰،میثم جعفری جانشین کانون خدمت رضوی منطقه ۱۰ و دیگر مسئولان کانون های خدمت رضوی منطقه در حضور سرپرست کانون های خدمت رضوی استان تهران درباره نحوه تعامل و همکاری های فی مابین بحث و گفتگو کردند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید