» اخبار جدید »  اشد مجازات برای عامل جسارت به ساحت قرآن مجید مورد اتفاق همه علمای اسلام است
اخبار جدید - بیانات - تهران - جدیدترین اخبار - رهبر انقلاب - سیاسی

 اشد مجازات برای عامل جسارت به ساحت قرآن مجید مورد اتفاق همه علمای اسلام است

۳۱ تیر ۰۲ 9۰49

آسمانی نیوز – رهبر فرزانه انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد فرمودند: دولت سوئد باید بداند که با پشتیبانی از جنایتکار، در برابر دنیای اسلام آرایش جنگی گرفته و نفرت و دشمنی عموم ملت‌های مسلمان و بسیاری از دولت‌های آنان را به سوی خود جلب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آسمانی نیور» ؛ امام خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب در پیامی جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد را حادثه‌ای تلخ و توطئه‌آمیز و خطر آفرین خواندند و تاکید کردند: اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است، دولت سوئد باید عامل جنایت را به دستگاه‌های قضایی کشورهای اسلامی تحویل دهد.

متن پیام رهبر فرزانه انقلاب  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد، حادثه‌ای تلخ و توطئه‌آمیز و خطرآفرین است. اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است، دولت سوئد نیز باید بداند که با پشتیبانی از جنایتکار، در برابر دنیای اسلام آرایش جنگی گرفته و نفرت و دشمنی عموم ملت‌های مسلمان و بسیاری از دولت‌های آنان را به سوی خود جلب کرده است.

وظیفه آن دولت آن است که عامل جنایت را به دستگاه‌های قضایی کشورهای اسلامی تحویل دهد. توطئه‌گران پشت صحنه نیز بدانند که حرمت و شوکت قرآن کریم روز به روز افزونتر و انوار هدایت آن درخشان‌تر خواهد شد، امثال این توطئه و عاملان آن، حقیرتر از آنند که بتوانند جلوگیر این درخشش روزافزون باشند.

والله غالبٌ علی اَمرِه

سیدعلی خامنه‌ای

۳۱ تیرماه ۱۴۰۲

به گزارش «بهارستان آنلاین» ؛ برای دومین‌بار در هفته‌های اخیر، یک شهروند سوئدی با مجوز و حفاظت پلیس سوئد به قرآن کریم اهانت کرد. این مسئله در حالی برای دومین بار رخ داد، که درهفته‌های اخیر اعتراضات گسترده‌ای در میان امت اسلامی نسبت به وقوع این اهانت ایجاد شده بود.

هم‌چنین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد خواستار اخراج سفرای این کشور از کشورهای عربی و اسلامی شده بود.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید