» اخبار جدید » افتتاح کمربندی شمالی شهید حاج قاسم سلیمانی
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - دولت - راه و شهرسازی - سفرهای داخلی - صفحه اصلی

افتتاح کمربندی شمالی شهید حاج قاسم سلیمانی

۱۷ آذر ۰۲ 5۰114

مدیرعامل شرکت احداث کنارگذر شمال شهر کرج گفت: با افتتاح مرحله نخست کمربندی شمالی شهید حاج قاسم سلیمانی ترافیک آزاد راه تهران – کرج – قزوین ۴۰ درصد رفع می‌شود.

به گزارش آسمانی نیوز به نقل از ایرنا:آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در آغاز دومین سفر دولت مردمی به استان البرز، از طرح احداث بزرگراه شمالی کرج و نیز پروژه پل بیلقان به عنوان بزرگ‌ترین پل غرب آسیا و پیچیده‌ترین عملیات مهندسی کشور بازدید و قطعه نخست این آزادراه را افتتاح کرد.

ابوالفضل رحمانی روز جمعه در این مراسم افزود : پروژه‌ای که افتتاح شد حدود ۱۹ کیلومتر طول، ۲۰ تقاطع دارد و راه اتصال به ۱۴ استان است که پل بیلقان ترافیک اصلی غرب تهران را حل می‌کند.

وی یادآورشد: پل بزرگ بیلقان، بلندترین و بزرگ ترین پل خاورمیانه است و ۴۰ درصد از ترافیک آزادراه تهران-کرج-قزوین را حل خواهد کرد.

رییس جمهور و هیات دولت که صبح امروز در راستای دور دوم سفرهای استانی وارد البرز شده و قرار است همزمان با سفر آیت الله رییسی ۵۶ طرح و پروژه عمرانی از جمله بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس بهره برداری شود.

افتتاح ۲۰ پروژه راهداری و حدود سه هزار واحد مسکونی از مهمترین پروژه های حوزه راه وشهرسازی است که امروز در البرز به بهره برداری می رسند.

وزرا ومعاونان رییس جمهور همزمان با این سفر در شهرستان های تابعه البرز حضور یافته و ضمن افتتاح پروژه های عمرانی و تولیدی به بررسی مشکلات و نیازها می پردازند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید