» اجتماعی » البرز به حضور دانشمند گرانقدر و عالم برجسته ای همچون حضرت آیت الله حسینی همدانی به خود می بالد
اجتماعی - اخبار جدید - البرز - جدیدترین اخبار - جوانان - دولت - سیاست

البرز به حضور دانشمند گرانقدر و عالم برجسته ای همچون حضرت آیت الله حسینی همدانی به خود می بالد

۳۱ تیر ۰۲ 0۰18

.
جابری انصاری کسب نشان ملی افشای حقوق بشر آمریکایی را به محضر حضرت آیت الله حسینی همدانی تبریک گفت .

، جابری انصاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز ، کسب این نشان ملی را تبریک گفت و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حقوق بشر آمریکا که می فرمایند :

آمریکایی ها خجالت نمی کشند اسم حقوق بشر را می آورند ؟! هر کس دیگری در دنیا ادعا بکند طرفداری از حقوق بشر را ، دولت مردان آمریکا دیگر نباید این ادعا را بکنند ، با این همه فضاحتی که در کارنامه ی آنها نسبت به حقوق بشر هست . ۱۳۹۲/۱۱/۲۸

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در البرز افزود : مایه فخر و مباهات است که عالم و دانشمندی گرانقدر و ولایت مدار همچون حضرت آیت الله حسینی همدانی در استان البرز حضور دارند که همانند حضرت امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری ، حامی همیشگی محرومان و مستضعفین و استکبار ستیز بوده و با رهنمودهای ارزشمندشان راهگشا و آگاهی بخش مردم و مسئولین این استان هستند.

وی افزود : هم زمان با سالگرد کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ ، در مراسم ویژه اهدا نشان ملی افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور اصحاب رسانه ، خبرنگاران و جمعی از مدیران برجسته کشوری و لشگری از جمله ، حجت السلام و المسلمین محمد مصدق کهنموئی معاون اول قوه قضائیه ، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیات دولت برگزار شد که در این رویداد مهم ، نشان ملی افشای حقوق بشر آمریکایی به محضر حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج به پاس فعالیت در زمینه ی بصیرت افزایی و مقابله با اقدامات ضد حقوق بشری آمریکایی و حامیان آن ، اهداء شد .

در حاشیه این همایش ، آثار رسانه ای در حوزه های رسانه های مکتوب ،شبکه های رادیویی ، تلویزیونی ، پایگاه های اینترنتی و صفحات مجازی ، پس از مرحله ارزیابی و داوری ، مورد تقدیر قرار گرفت .

به این نوشته امتیاز بدهید!

مجید خانجانی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید