» اخبار جدید » انتصاب جدید در کانون های خدمت رضوی استان تهران
اخبار جدید - انتصاب - جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

انتصاب جدید در کانون های خدمت رضوی استان تهران

۲۱ آذر ۰۲ 2۰63

 

دبیر جدید کانون خدمت رضوی منطقه ۱۹تهران طی مراسمی در مسجد اثنی عشر محله یاغچی آباد معرفی شد .

به گزارش آسمانی نیوز، مراسم تودیع و معارفه دبیران پیشین و جدید کانون خدمت رضوی منطقه ۱۹تهران باحضورمدیر کانون های خدمت رضوی استان، مسئولان منطقه وجمعی از خادمیاران درمسجد اثنی عشر محله یاغچی آباد برگزار شد .

صفرعلی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران ضمن تشکر از زحمات و عملکرد مهدی عربی دبیر پیشین منطقه ۱۹، گفت : خدمت در بارگاه ملکوتی امام مهربانی ها فرصت مناسبی است که از جانب آن حضرت نصیب ما شده و وظیفه داریم تا با پشتکار در انجام خدمتی که به ما هدیه داده شده تلاش کنیم .
براتلو اظهارداشت : باتوجه به امکانات و شرایط منطقه و فعالیت های فاخر امام رضایی، انتظار می رود بابالا بردن اخلاص درعمل و تواضع خود را به درجه ای از تقوا و تدین برسانیم که مورد توجه امام رضا علیه السلام و معصومین قرار گیرد تا این اقدامات مقدماتی باشد برای ظهور حضرت مهدی (عج)باشد .

مهدی عربی دبیر سابق کانون خدمت رضوی منطقه ۱۹طی گزارشی به اقدامات و فعالیتهای کانون خدمت رضوی منطقه پرداخت.
مهدی عربی اظهار داشت، با لطف خداوند، عنایت امام رضا علیه السلام وتلاش و پشتکار خادمیاران توانسته ایم عملکرد خوبی در مسیر خدمت به نیازمندان داشته باشیم و با هدفمند کردن برنامه ها در طی دوران مسئولیت در راستای اهداف متعالی آستان قدس رضوی با شناسایی نیازمندان واقعی منطقه آنان را از الطاف آن امام رئوف بهره مند سازیم و تلاش کردیم با برگزاری و شرکت در برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی رسالت واقعی و ارزشمند امام رضا (ع) را به عاشقان آن حضرت معرفی کنیم.
وی عنوان کرد، امیدواریم که بتوانیم رضایت حضرت امام رضا(ع) را بدست آورده باشیم.

درادامه با اهدای لوح سپاس از زحمات مهدی عربی تشکر وقدردانی به عمل آمد سپس توسط براتلو مدیر کانون های خدمت استان تهران با اهدای حکم محمد صادق نوران به عنوان دبیر جدید کانون خدمت رضوی منطقه ۱۹تهران معرفی و برای ایشان آرزوی توفیق در خدمت به عاشقان و نیازمندان امام رئوف امام رضا (ع )در سطح منطقه حوزه فعالیت کرد.
در انتها نیز محمد صادق نوران اظهار امیدواری کرد، با کمک خادمیاران منطقه بتوانند در انجام وظایف محوله برای پیشبرد اهداف آستان قدس رضوی آنچه در توان و خیر و صلاح است بکار گیرند.

/انتهای پیام
خبرنگار محمود کیانی

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید