» اخبار جدید » انتقام سختی از تروریست‌ها خواهیم گرفت/‌ ‌این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - دفاعی - دولت - سیاست - سیستان و بلوچستان

انتقام سختی از تروریست‌ها خواهیم گرفت/‌ ‌این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند

۲۵ آذر ۰۲ 4۰89

تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی راسک، در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش «بآسمانی نیوز» ؛ مراسم بدرقه پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی راسک از صبح امروز در محل ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با حضور باشکوه مردم، خانواده معظم شهدا، وزیر کشور، فرماندهان لشکری و کشوری، مسئولان سیستان و بلوچستان، نیرو‌های نظامی و انتظامی سیستان و بلوچستان و مردم سایر شهرستان‌های استان در محل ستاد انتظامی آغاز شد.

وزیر کشور در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی راسک با بیان اینکه ‌تروریست‌ها بدانند که آزموده را آزمودن خطاست، گفت: اراده رزمندگان ما اجازه نخواهند داد که تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند.

احمد وحیدی اظهار داشت: این جوانان عزیز در همان ساعتی که حاج قاسم به شهادت رسید در حمله ناجوانمردانه تروریست‌ها به شهادت رسیدند تا دشمنان نتوانند به این خاک مقدس نفوذ کنند.

وی با بیان اینکه این جوانان عزیز به دست شقی‌ترین افراد روی زمین به شهادت رسیدند، افزود: شهادت این ۱۱ شهید را به همه ملت ایران تسلیت و تبریک می‌گویم.

وحیدی خاطرنشان کرد: ترو‌ریست‌ها به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه اراده رزمندگان ما اجازه نخواهند داد که تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند، تاکید کرد: شعیه و سنی یکپارچه در دفاع از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند در این سد پو‌لاین رخنه کنند.

انتقام سختی از تروریست‌ها خواهیم گرفت/‌ ‌این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند

سردار رضایی جانشین فراجا در مراسم تشییع شهدای مقر انتظامی راسک با بیان اینکه تروریست‌ها بدانند این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند و پاسخ سخت و شکننده‌ای به آنان خواهیم داد، اظهار داشت: شناسایی و تعقیب تروریست‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به حضور پر‌رنگ شیعه و سنی در مراسم تشییع این شهدای والامقام افزود: این حضور باشکوه مردم سیستان و بلوچستان در بدرقه شهدا، خود پاسخ کوبنده به کوردلان و معاندان است.

بررسی ابعاد حادثه تروریستی بامداد جمعه ۲۴ آذر در راسک، دیگر برنامه وزیر کشور از سفر به سیستان و بلوچستان است.

نیمه شب پنج شنبه یک گروه تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان حمله کرد که در این حمله تروریستی ۱۱ نفر از نیروهای فراجا شهید و تعدادی نیز مجروح شده‌اند.

انتهای پیام /

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید