» اخبار جدید » اهالی منطقه ۵ تهران، میهمان سفره کریم اهل بیت(ع) شدند
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

اهالی منطقه ۵ تهران، میهمان سفره کریم اهل بیت(ع) شدند

۱۷ فروردین ۰۲ 0۰22

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران، میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام را در چایخانه حضرت رضا(ع) و زیر سایه شمس الشموس جشن گرفتند.

ساعتی قبل از افطار، چایخانه حضرت برپا شد؛ خادمیاران عهدی دوباره با ولی نعمتشان، امام رضا علیه السلام بستند تا در این شب خاص خدمتی خالصانه را ارائه دهند و به سرعت مشغول آماده سازی چای و برش نان شدند.

لحظات ملکوتی اذان مغرب که می رسد، خادمیاران با همدلی آماده پذیرایی از میهمانانی  که مشتاقانه در صف ایستاده اند، می شوند.

بعد از افطار با چای حضرتی و عدسی گرم، میهمانان با کیک مخصوص ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام پذیرایی می شوند و شادی این جشن در چهره تک تک آنها نمایان می شود.

علاوه بر رهگذرانی که با نواهای امام رضایی جذب چایخانه شدند، رانندگان حین عبور از خیابان کنار چایخانه با توقفی کوتاه و تعارف  خادمیاران، میهمان حضرت شدند.

ساعت ۸ شب بعد از پذیرایی همه میهمانان سفره کرامت همراه خادمیاران بیرون از چایخانه در کنار هم صلوات خاصه را زمزمه کردند و بابت ارائه خدمت  به دوستداران اهل بیت خدا را شاکر شدند.

گفتنی است لحظه پخش صلوات خاصه و قرار گرفتن خادمیاران کنار هم، به هرطرف که نگاه  کنید، علاقه خاص به امام مهربانی ها با قطره اشک جاری شده و ادای احترام با هر پوشش و دیدگاهی کاملا دیده می شود و این جمله آشنا، به تو از دور سلام! به گوش می رسد…

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید