» اخبار جدید » اهدای بسته‌های معیشتی به نیابت از امام رضا(ع)
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

اهدای بسته‌های معیشتی به نیابت از امام رضا(ع)

۸ اسفند ۰۱ 0۰20

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، فاطمه علیخانی مسئول کانون وقف و نذر منطقه۵ تهران ضمن عرض تبریک فرخنده میلاد امام سجاد(ع)، اظهار کرد: ماه شعبان حلقه واسط فصل نیایش و ماه رمضان بوده که دارای برکات زیادی است و مؤمنان در این ماه آماده ورود به ماه مبارک رمضان می شوند.

وی گفت: به مناسبت میلاد امام سجاد(ع) به نیت نام مبارک امام مهربانی ها از اقلامی نظیر رب، ماکارونی و روغن به تعداد هشت عدد توسط یکی از خادمیاران تهیه و به نیازمندان اهدا شد.

مسئول کانون وقف و نذر به برخی از فعالیتهای کانون در ماه رجب اشاره کرد و افزود: به همت خادمیاران یک سرویس سیسمونی شامل فرش، تخت، تشک، صندلی و دیگر اقلام خریداری و به خانواده نیازمندی اهدا شد‌.

وی بیان کرد: بسته‌های حمایتی نظیر ۴۰ عدد ساندویچ،۷۰ پرس طعام، ۲۴ بسته شیر پاکتی،۱۸ عدد پودر رخشویی،۵ عدد مرغ و حدود ۳۶ بسته یک کیلویی گوشت قربانی و پخش ۱۰۰ پرس سمنو در روز میلاد امیرالمومنین بین خانواده های کم برخوردار منطقه از دیگر فعالیت‌های این کانون در ماه رجب بوده است.

علیخانی خاطرنشان کرد: این اقلام و بسته‌های حمایتی در قالب طرح سفره مهربانی و طبخ غذای نذری خانه به خانه تهیه و با هماهنگی بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید