» سیاست » احزاب و شخصیت ها » اگر می‌خواهیم در جهان اسلام نقش خود را ایفا کنیم باید در داخل قدرتمند شویم
احزاب و شخصیت ها - اخبار جدید - تهران - جدیدترین اخبار - دولت - سیاست - سیاسی

اگر می‌خواهیم در جهان اسلام نقش خود را ایفا کنیم باید در داخل قدرتمند شویم

۳۰ مهر ۰۲ 2۰104

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: جنگ غزه هوشمندی در امت اسلامی بوجود آورده است به گونه‌ای که دشمنان بشریت را بشناسیم.

به گزارش «آسمانی نیوز» ، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در نشست شورای وحدت با احزاب اصولگرا گفت: یاد و نام مردم بزرگ غزه را گرامی می‌داریم و به روح بلند شهدا آنان درود می‌فرستیم.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن بیشترین گزاره را در میان اقوام و سرگذشت آنان در خصوص قوم یهود، فرعون و حضرت موسی (ع) دارد و از هیچ قوم و ملیتی به اندازه قوم بنی اسرائیل و یهودی‌ها نام نبرده است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز افزود: تمام نماد‌های جنایات توسط این قوم بوده که صورت گرفته و در قرآن به آن اشاره شده است به گونه‌ای که غضب خداوند را در پی داشته است و در قرآن آمده است که سرنوشت آنان ذلت و خاری است که در تاریخ باید بکشند.

حجت الاسلام پور محمدی تاکید کرد: هم اکنون جنایات صهیونیست‌ها را می‌بینیم همان طور که در طول تاریخ پیشنیان آنان بیشترین جنایات را انجام دادند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها یک مجموعه جنایتکار هستند که اینگونه این همه قصاوت را در خصوص مردم زنان کودکان و بیماران انجام دهند و آب و غذا و دارو و سوخت را از مردم مظلوم غزه منع کند.

وزیر کشور دولت نهم تاکید کرد: این اتفاق اخیر، جنگ غزه هوشمندی در امت اسلامی بوجود آورده است به گونه‌ای که دشمنان بشریت را بشناسیم و بدتر از صهیونیست‌ها، حامیان امریکایی انگلیسی و فرانسوی آنان است که برای صهیونیست‌ها قطعنامه صادر می‌کنند. بازی‌های سیاسی را انجام می‌دهند، فضای روانی برایشان فراهم می‌کنند و تجهیزات نظامی و کمک‌های مالی را برای اشغالگران می‌فرستند.

حجت الاسلام پور محمدی در ادامه بیان کرد: امیدواریم خط نورانی مقاومت، استقامت و دفاع از حق هرچه بیشتر منور باشد و هرچه زودتر شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی و رسیدن ملت مظلوم فلسطین به حقوق خودش باشیم.

وی افزود: باید گفت تا پیش از عملیات طوفان الأقصی هیچگاه ضربه شکننده و تحقیرکننده‌ای این‌چنین به رژیم صهیونیستی وارد نشده بود و رسانه‌های آمریکایی گزارش می‌کنند که صهیونیست‌ها عمیقاً از این موضوع ترسیده‌اند.

حجت الاسلام پور محمدی در ادامه در خصوص موضوع انتخابات و مشارکت و رقابت گفت: وظیفه ما در فضای سیاسی کشور هر روز سنگین‌تر می‌شود و اگر می‌خواهیم در جهان اسلام نقش خود را ایفا کنیم باید در داخل قدرتمند شویم لذا اگر این زمینه فراهم شود ما به اقتدار و انسجام ملی نیازمندیم و این دو در گرو مشارکت بالا در انتخابات است.

دبیر شورای عالی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: باید همه تلاش‌های خود را برای ایجاد مشارکت بالا در انتخابات انجام دهیم و دولت در این زمینه نقش برجسته‌ای دارد لذا باید خوشبینی و امیدواری مردم را به محیط زندگی و معیشت بالا ببریم.

وی با تشکر از تلاش‌های دولت گفت: امیدوارم تلاش‌های دولت زودتر برای حل مشکلات به نتیجه برسد و برای مردم ملموس شود.

حجت الاسلام پورمحمدی بیان کرد: وظیفه رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها و خانواده بزرگ ارتباطات کشور در خصوص انتخابات زمینه سازی برای ایجاد همبستگی بسیار مهم است.

وی ادامه داد: وزارت کشور و شورای نگهبان هم در ایجاد فضای مناسب برای افزایش مشارکت نقش مهمی را ایفا می‌کنند و می‌توانند با رعایت جوانب و البته حفظ قوانین زمینه مشارکت را به خوبی فراهم کنند.

حجت الاسلام پور محمدی گفت: لازم است مردم آگاه باشند که راه پیشرفت و تعالی کشور چه برای حل مسائل، چه برای به نتیجه رسیدن نقد‌ها ونیز چه در خصوص اعتراض‌ها از مسیر انتخابات است و مسائل از این طریق و مسیر حل می‌شود لذا این راهی است که در کشور ما از گذشته وجود داشته و باید به آن تکیه جدی داشت.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید