» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » با حضور خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران؛ یادواره شهدای امنیت شهر برگزار شد 
کانون های خدمت رضوی استان تهران

با حضور خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران؛ یادواره شهدای امنیت شهر برگزار شد 

۱۱ آبان ۰۲ 2۰57

 

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه۵ تهران در معیت پرچم متبرک رضوی در یادواره شهدای امنیت شرکت کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، سعید جان نثار مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۵تهران از برگزاری و حضور خادمیاران در معیت پرچم متبرک رضوی در یادواره شهدای امنیت خبر داد و گفت:مراسم یادواره شهدا در شب چهارشنبه های امام رضایی با حضور خانواده شهید محمد حسین حدادیان در حوزه علمیه انصار المهدی(عج) محله جنت آباد شمالی ویژه برادران برگزار شد.

وی اظهار داشت: حجت‌الاسلام محمد تقی وکیل پور در این مراسم به روایتگری و امیر رضا سرآهنگ و عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی خدمت رضوی به مداحی پرداختند.

جان نثار خاطر نشان کرد در حضور خادمیاران و بعد از تمسک جستن خانواده شهید محمد حسین حدادیان از پرچم متبرک رضوی با اهدای تبرکات رضوی از این خانواده تجلیل شد.

شهید حدادیان مدافع حرمی بود که برای مقابله با داعش در جبهه سوریه جنگید اما در تهران به شهادت رسید. محمدحسین حدادیان متولد سال ۱۳۷۴ از تهران در حادثه خیابان پاسداران تهران در سال ۱۳۹۶ و در سن ۲۲ سالگی، به دست دراویش شورشی گنابادی به شهادت رسید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

محمد ملکی ثانی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید