» اخبار جدید » برپایی جشن بزرگ‌ مردمی در انتظار خورشید با همکاری خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۲۱ تهران
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

برپایی جشن بزرگ‌ مردمی در انتظار خورشید با همکاری خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۲۱ تهران

۱۹ اسفند ۰۱ 0۰17

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با میلاد فرخنده یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) جشن بزرگ مردمی در انتظار خورشید با همکاری خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۲۱ تهران در محوطه کناری مسجد جامع رسول اکرم(ص) واقع در محله تهرانسر برگزار گردید.

در این مراسم که بیش از ۲۰ سال است توسط عاشقان امام زمان(عج) با اهداف مختلفی از قبیل ترویج فرهنگ مهدویت و جشن های نیمه شعبان، ترویج حجاب، ترویج فرهنگ کتاب خوانی، ترویج اشتیاق میان جوانان و حضور پرشور در برپایی سفره اطعام اهل بیت برگزار می‌شود، برنامه های متنوعی جهت حضور عاشقان حضرت قائم تدارک دیده شده بود.

قرعه کشی اسامی مهدی، ابوالفضل، عباس، سجاد، علی اکبر، حسین، ملیکا و نرگس و اهدای جوایز ویژه بخشی از این مراسم بود.

در این جشن مسابقات متنوعی همچون مسابقات همگانی انتظار سبز، سربازان کوچک آقا امام زمان(عج)، نقاشی ،قرآنی و  … توسط خادمیاران و یاوران رضوی برگزار شد. شور و شوق کودکان و نوجوانان در این مسابقات دیدنی بود.

به برگزیدگان جشن ۲۴ عدد هدیه از قبیل سفر مشهد مقدس، سکه طلا، کارت هدیه و جوایز نفیس دیگر اهدا گردید.

برنامه هایی همچون اجرای گروه سرود و نورافشانی و همچنین برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر مراسم این جشن بزرگ بود که با استقبال مردم روبرو شد.

کانون های خدمت رضوی با برپایی میز خدمت همچون گذشته تلاش خود را برای کمک به عموم مردم به کار گرفتند. میزهای خدمت مشاوره حقوقی، کار آفرینی و اشتغال و همچنین غرفه گریم صورت، از جمله این خدمات بود.

تقدیر از حجاب برتر در بین شرکت کنندگان بخش ویژه این جشن بود. در این بخش جوایزی به کودکان و بن خرید محصولات حجاب به بزرگسالان اهدا گردید.

لازم به ذکر است جهت خاطره سازی کودکان از جشن نیمه شعبان هر ساله به تمامی شرکت کنندگان کودک و نوجوان هدایایی به رسم یاد بود اهدا می‌گردد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید