» اجتماعی » برگزاری جشنواره تئاتر استانی، چلوه ای از وجود آثار فاخر هنر تئاتر است
اجتماعی - جدیدترین اخبار - جهان - شهروند خبرنگار - صفحه اصلی - فرهنگی - فرهنگی، هنری - فرهنگی،هنری

برگزاری جشنواره تئاتر استانی، چلوه ای از وجود آثار فاخر هنر تئاتر است

۳۱ شهریور ۰۲ 3۰111

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در حاشیه بازبینی دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی گفت: توان فرهنگی و هنری استان، در عرصه هنر فاخر تئاتر به نمایش گذاشته می شود.
وی تصریح کرد: بازبینی آثار صحنه ای از روز جمعه به مدت چهار روز در دو سالن سیروس صابر اداره کل و تئاتر شهر کرج انجام شد و بازبینی آثار خیابانی نیز در شهرستان نظرآباد انجام می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، خاطرنشان کرد: در جشنواره تئاتر استانی توان فرهنگی و هنری استان، در عرصه هنر فاخر تئاتر به نمایش گذاشته می شود، عرصه ای که آمیزه ای از اندیشه های نو و خلاقیت هنری است.
وی افزود: هدف از برگزاری جشنواره ها ایجاد تعامل میان هنرمندان و ایجاد رقابت سالم در تولید آثار فاخر نمایشی است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: هنرمندان تئاتر استان البرز با محدودیت های کاری خود، تمام تلاششان را برای فراهم آوردن ابزار و ادوات صحنه بکار می برند تا بتوانند، مفهومی اصیل را با زبان زیبای هنر به جامعه منتقل نمایند.
جابری انصاری تاکید کرد: هنرمندان با حضور خود در جشنواره تئاتر استانی، همچنین ضمن ارائه توانمندی های خود، آثارشان را در معرض نقد قرار خواهند داد که به طور قطع می تواند در پربار تر شدن و حرفه ای تر شدن آثار تولیدی آنان شود.
این مسئول تاکید کرد: برگزاری این جشنواره و ارائه مفاهیم و موضوعات اصیل اسلامی ایرانی که در راستای اهداف و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی است اهداف اجتماعی ای را هم به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: تسری این اهداف در جامعه می تواند به پویایی جامعه بیانجامد.
گفتنی است:بخش اصلی دوازدهمین جشنواره تئاتر استانی البرزدر آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد حقی گزارشگر

  • ×

    با ما در ارتباط باشید