» اخبار جدید » برگزاری جشن سالروز ولادت جاویدالاثر “حاج احمد متوسلیان” با مشارکت خادمان رضوی منطقه ثامن تهران
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

برگزاری جشن سالروز ولادت جاویدالاثر “حاج احمد متوسلیان” با مشارکت خادمان رضوی منطقه ثامن تهران

۱۸ فروردین ۰۲ 0۰32

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران ، مراسم گرامیداشت هفتادمین سالروز تولد جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان شامگاه پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ با حضور خانواده ایشان، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و جمع کثیری از مومنان روزه‌دار و دوست‌داران این فرمانده لشکر جاوید نشان به همت حوزه مقاومت بسیج ۱۸۱ شهید باکری (ناحیه مقاومت بسیح شهید بهشتی) در جوار مزار شهدای گمنام بوستان فدک محله نارمک برگزار شد.

متوسلیان دشمن‌شناس و آرمانگرا بود

سردار حسن‌زاده در این مراسم با بیان اینکه امروز تولد مردی است که در جبهه‌های جنگ هر جا که حضور داشت پیروزی را رقم می‌زد، درباره یکی از ویژگی‌های کلیدی وی اظهار کرد: حاج احمد متوسلیان بسیار ولایت‌مدار و ولایت‌پذیر بود؛ زمانیکه از سمت ولایت گفته شد در جبهه‌های غرب حضور پیدا کند به جبهه‌های غرب کشور رفت.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ادامه داد: زمانیکه نیاز بود به جبهه‌های جنوب برود و طراحی عملیات کند، به جنوب کشور رفت و آنجا که نیاز بود برای دفاع از اسلام و مقاومت به خارج از مرزها برود، به سوریه و لبنان رفت.

وی با اشاره به اینکه تفکر حاج احمد به آزادی بشر از دستان ظلم و استکبار نشأت گرفته از دشمن‌شناسی و آرمانگرایی او بود، گفت: آرزوی حاج احمد متوسلیان این بود که در میدان جنگ مبارزه با اسرائیل به شهادت برسد؛ این مرام او بود که جوان‌ها عاشق و شیفته او بودند و هستند و به امید خدا به زودی طعم شیرین شکست رژیم صهیونسیتی را خواهیم چشید.

حاج احمد متوسلیان ذخیره هستند و بر می‌گردند

در ادامه این مراسم، «امیر متوسلیان» برادر حاج احمد متوسلیان در واکنش به شایعه اخیر بازگشت پیکر برادرش عنوان کرد: همزمان با این شایعه، از تعداد تماس‌ها و پیام‌های دریافتی شگفت‌زده شدم و البته خداوند را شاکرم که مردم این میزان پیگیر سرنوشت برادرم و همراهان وی هستند.

وی همچنین با اشاره به خاطره‌ای از دیدار با شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اذعان کرد: در فرودگاه مهرآباد به صورت اتفاقی حاج قاسم سلیمانی را که از مشهد بر می‌گشت، دیدم. حاج قاسم خانواده را با خودرو عازم منزل کرد و خودش با ماشین دیگری قصد حرکت به سمت محل کار خود را داشت که در این فاصله سوالی را از حاج قاسم درباره سرنوشت برادرم پرسیدم و حاج قاسم در پاسخ گفت «به گفته آیت‌الله بهجت ان‌شاالله حاج احمد متوسلیان ذخیره هستند و بر می‌گردند.»

گفتنی است در این مراسم شاهد مشارکت فعالانه خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه هشت تهران (منطقه ثامن) بودیم که حال و هوایی امام رضایی به این مجلس بخشید؛ همچنین پخش نوای صلوات خاصه حضرت ثامن‌الحجج(ع) همزمان با آیین گرداندن پرچم متبرک رضوی در آستانه اذان مغرب، احساسات معنوی حاکم بر محدوده جغرافیای مذکور را به اوج خود رساند.

این مراسم که با اجرای قرائت قرآن، پخش ویدئو کلیپ، سرود نوجوانان همراه بود و در حاشیه خود نیز میزهای سرگرمی برای کودکان و نوجوانان فراهم کرده بود، سرانجام با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و صرف افطاری روزه‌داران به کار خود پایان داد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید